آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی
آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی

کمیک رخنه بخش سوم (کامل)



کمیک رخنه بخش سوم به صورت کامل


با ترجمه ی فـارســـــــی


برای مشاهده ی کمیک به نرم افزار CDisplay نیاز دارید.


توجه:این کمیکـ فقط با فرمت cbr موجود هـسـت




برای دانلود کمیک و نرم افزار CDisplay به ادامه مطلب بروید . . .


 

 دانــلـود کـــمـیـکــــ


دانـلــود نــرم افـزار CDisplay


کـپـی از مطلب فوق تنها با ذکر آدرس وبلاگ مجازـــه
در غیر این صورت به خداوندی خدا قسم راضی نیستم.

E r f a n 2 2 7 6

نظرات 13 + ارسال نظر
هر کی چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 10:37

چرا نمیشه دانلود کرد

مشکل تون دقیقا چیه آقا یا خانم هرکی
شرمنده چند روزی نبودم تا پاسخ نظرات رو بدم

p.A یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 18:37

خاطرات گمشده و بقیه رو نمیذارید؟
میشه داستانارو جدا کنید که حجمش کم شه؟

شاید گذاشته بشن با ترجمه جدید

اواتار انگ پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 23:35

ممنون بخاتره کمکین خیلی عالیه

خواهش میکنم

موسی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 02:43

سلام میگم کمیک فول و جستو جو رو ترجمه نمیکنید و اگر ترجمشون هست ممنون میشم سایتی ترجمه ها داخلش هستن رو برام بزارید ممنون از سایت خوبتون لطفا سریع جواب بدید

سلام
اون سایت های که من رفتم، کمیک هارو توی مدیافایر آپلود کرده بودند
که الان اون کمیک ها توی مدیافایر حذف شده
من خودم شاید بعد از انتشار کمیک ماجراهای گمشده اونارو هم منتشر کنم

موسی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 02:41

سلام میگم کمیک فول و جستو جو رو ترجمه نمیکنید و اگر ترجمشون هست ممنون میشم سایتی ترجمه ها داخلش هستن رو برام بزارید ممنون از سایت خوبتون

mahdi جمعه 12 تیر 1394 ساعت 19:03

پس اگه کل صفحات کمیک ماجراهای گمشده کمتر از 100 صفحه است فکر کنم تو یک ماه ترجمه بشه. به هر حال اگه تاریخ اتمامشو بگی ممنوم میشم.
ممنون!

نه من فقط بازنویسی دوباره میکنم
شایدم خودم ترجمه کنم
شایدم نزارم

mahdi جمعه 12 تیر 1394 ساعت 01:59

ببخشید نمیخوام اسم بیارم اما این کمیکو اقای حمید وتر ترجمه کردن البته فقط بخش اولشو.
من خودمم تو یک سایت دیدم برای همین به خودشون هم گفتم ولی مثل اینکه فقط یک بخش ترجمه کردن! اگه شما سه تا بخشو ترجمه شده داری میتونی تو این سایت قرار بدی یا آدرس سایتو بگی ممنون میشم.

عیب نداره اسم بیارید، بالاخره زحمت کشیدن ترجمه کردن دیگه
من خودم از کیفیت اینی که هستش راضی نیستم
خودم با کیفیت عالی بازنویسی میکنم و براتون میزارم

mahdi پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 23:43

سلام. مرسی که کاملشو گذاشتی. شما میتونی کمیک ماجراهای گمشده رو ترجمه کنی؟بخش اولش که فکر کنم ترجمه شده. اگه بتونی بقیشو ترجمه کنی ممنون میشم

سلام، خواهش میکنم
مگه همش ترجمه نشده
من توی یه وبلاگ دیدم که ترجمه شده
تازه خودم هم از اونجا دان کردم

علیراضا پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 19:15

برادر من چرا ملت را میفرستی دنبال نخود سیاه؟ فقط بگو فرمت cbr را تغییر بدند به rar و اکسترکش کنند. من بخ شخصه حالم از محیط ساده و پر گیر این نرم افزار به هم می خوره

اتفاقا کمیک با این فرمت خیلی هم خوبه
دیگه من کاری ندارم
یکی میخواد اکسترک کنه یکی هم نمیخواد نکنه
شما هم اینقدر جوش نیار
برات خوب نیست

ساکا پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 15:44 http://barobacheavatary.blogfa.com/

ااا لینکم کردی

ببخشید ندیدم مرسی

خواهش میکنم

ساکا پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 15:42 http://barobacheavatary.blogfa.com

سلام لینکت کردم ممنون میشم لینکم کنی

لینک شدی
یه نگاه بنداز

mahdi چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 15:44

راستی میتونی کمیک rebond(بازگشت به پله اول) تو این سایت قرار بدی؟

نه دیگه فقط کمیک های که ترجمه نشده رو قرار میدم
اون کمیک ترجمه شده

mahdi چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 15:07

خیلی مردیایول

میدونم
خواهش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.