آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی
آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی

سال نو - عیدی نو

با سلام

اول از همه

سال نو رو به همگی و علی الخصوص به طرفداران آواتاری تبریک میگم.

و امیدوارم همگی سالی پر از موفقیت داشته باشید.


خب میرسیم به عیدی وبلاگ آواتارها به طرفداران آواتاری


کمیک دود و سایه - بخش دوم که به صورت پولی ارائه شده بود الان به صورت رایگان عیدی این وبلاگ به طرفداران آواتاری هستش.


هرچند عیدی  کوچکیه اما ناقابله امیدوارم  در ایام عید و تعطیلات از خوندنش لذت ببرید.


پست خرید کمیک دود و سایه - بخش دوم سرجاش میمونه تا عزیزانی که همچنان تمایل دارند از بنده حمایت کنند به این پست بروند


کسانی هم که کمیک رو خریدن یا خواهند خرید مطمئن باشند از خریدشان پشیمان نخواهند شد.




برای دانلود کمیک به ادامه مطلب بروید....

 

 

دانلود کمیک با فرمت cbr



دانلود کمیک با فرمت pdf

اخطار : کپی با ذکر منبع و تمام جزئیات پست مجاز می‌باشد.


نظرات 19 + ارسال نظر
تاف چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 20:39

زود تر باشه مرسی فدات

قربانت

تاف چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 16:02

تاریخ میگی؟؟
لطفا زودتر بذار

حداکثر تا هفته اول مرداد
اینم تاریخ

تاف سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 20:33

ایول بذار دمت گرم

چشم امر دیگه ای ندارید؟
شوخی کردم ها
خواهش میکنم

تاف دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 20:23

هر هر رو آب بخندی من تاحالا هرچی کامنت گذاشتم ثبت شده الکی فیلم بازی نکن بجاش کمیک بذاز

باشه

تاف یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 13:39

فعلا فقط وب تو داره این کارو انجام میده چون شروعش کردی فکر نکنم جای دیگه ای بخواد این کارو انجام بده بسه دیگه تایستون تموم شد کنکورتم که دادی فسیل شدیم بس که شبر کردیم اصلا تو که نمیخواستی این کارو کنی چرا وعده الکی دادی خیلی آدم گنده دماغی هستیی هه اعصابم خورده بس که زبون درازی این حرفامو باید کاملشو ثبت کنی تا بقیه هم ببینن

فقط در جواب میگم موفق باشی
الکی مثلاً نمیدونم کی هستی
بقیه هم خنگ فرض میکنی؟

تاف جمعه 18 تیر 1395 ساعت 00:38

بابا این کمیک دود و سایه بخش 3 رو قسم میدمت که بذاری تو رو خدا

میتونید از وب های دیگه بگیرید اگه عجله دارید!!

اواحار میکایبل چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 02:49

دمت گرم من لب تابم رو ری استارت کردم دیگه حوصله اون همه برم تو سایتو شماره کارت رو نداشتم واقعا زحمت این ترجمه رو چه جوری میشه جبران کرد این همه وقت از درس عقب موندی واقعا این کار شما پول بیشتری میخواد
واقعا میخوای هدیه بدی؟ خدارو شکر من کپی نکردم من مرداد میرم مسارفت جان من زود بذارش اگه هم دیر اشکال نداره شهریورم تعطیلم میتون بخونم
موفق باشی:هدیه

سپاس

آتنا چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 22:43

سلام
من تازه دوروزه که شروع کردم به خوندن کمیک های آواتار و توهمین دوروز تقریبا همه ی کمیک هارو خوندم شایداز بیش از ۱۰ جای مختلف انگلیسی یا ترجمه شدش رو تهیه کردم و بخش دوم دودوسایه روهم ازاینجاگرفتم و نسبت به سایرین خیلی دوس داشتم واسه همین بخش اول روهم از همینجا گرفتم و دوباره خوندم
خییییلی عالی بود و واقعا ممنونم
نظرات روخوندم و واقعا ناراحت شدم ازاینکه خیلی ها انتظار دارن همیشه به راحتی و بدون هیچ هزینه ای همه چیز رو دانلود کنن و خب وقتی هم که مجبور به پرداخت هزینه میشن همچین نظراتی میزارن
من خودم نه کارت دارم و نه کسی حاضره که برای خرید کمیک به من پول بده اما واقعا دوست داشتم که میتونستم هزینه رو پرداخت کنم چون به نظرم این پول نسبت به زحمتی که کشیدید و وقتی که برای اون گذاشتید(درصورتی که هیچ وظیفه ای نداشتید و میتونستید فقط خودتون بخونید)قیمت خیلی کمیه
بازم ممنونم و امیدوارم همینجور به ترجمه های خوبتون ادامه بدید
موفق باشید

سلام
مرسی از حمایت تون و از لطفی که به بنده دارید
بعضی ها قبل از نوشتن نظر فکر نکردن و نظر دادن برای همین منم زیاد توجهی نکردم
همین که این نظر رو دادین خودش یه حمایته و یه دنیا ارزش داره
مرسی ، شما هم موفق و پیروز باشید.

ahoora جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 10:49

ﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﺗﺮﺟﻤﺶ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯽ

درحال ترجمه است
منتظر بمانید...

ahoora پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 23:50

ﺳﻼﻡ ﮐﻤﻴﮏ ﺍﻭﻣﺪ
http://hellocomic.com/avatar-the-last-airbender-smoke-and-shadow-2015/c3/p72

عزیزم من کمیک رو هفته قبل گرفتم ، فردا کاورش رونمایی میشه
شما بخون فعلا همین رو و لذت ببر

ahoora پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 07:59

سلام خوبی؟؟چه خبر؟؟عیدت مبارک.راستی مثل این که کمیک منتشر شده کی ترجمه میذاری؟؟

سلام مرسی و همچنین
بله منتشر شده ، اهورا جان به زودی میگم هرکسی چطور کمیک رو با ترجمه دریافت کنه

phantom assassin سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 20:13

درود
یه چیزی جستم خیلی باحاله حیف تو ایران انگار گیر نمیاد
آشنا نداری یه فروشگاه آنلاین بزنی این محصولات آواتاریو وارد کنی بفروشی ؟
مثلا این فیگوراکشن آواتار کوراست دارن میفروشن خیلی باحاله دوست داشتم یه دونه از اینا بذارم رو میز کامپیوترم
http://8pic.ir/images/rdr0szijt06bd0j2d2x0.jpg

http://8pic.ir/images/vrhtrfsyepqzvzpiw3zd.jpg
توی فصل اول اونجا که از اتاق بازجویی آزاد میشه این حرکتو برای لین بیفانگ میکنه

آره ، خیلی قشنگ و بامزه است
والا من جایی رو سراغ ندارم اما فکر کنم بیشتر اسباب بازی فروشی ها بیارن همچین وسایلی رو

روزا جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 13:32

سلام پس عیدی اونایی که دانلود کرده بودن چی میشه؟

آیا منظورتون کسانی هست که کمیک رو خرید کردند؟
اگه منظورتون اینه برای اونها سورپرایز دارم ، آدرس های ایمیل خریداران رو دارم

علی چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 14:06

سلام. ترجمش عالی بود.بخش سوم دودوسایه دقیقا کی میاد؟شما دانشجو ی گرافیک هستی؟

بخش سوم با زبان اصلی همین هفته میاد که سعی میشه تا آخر اردیبهشت کار گرافیکی و ترجمه کمیک تموم بشه
نه خیر رشته من گرافیک نیست اما به گرافیک علاقه دارم ، چطور؟

phantom assassin پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 08:43

دمت گرم مرسی

خواهش میکنم

phantom assassin دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 22:02

درود
خوبی ؟
بعدیش کی میاد و کی زحمتشو میکشی ؟ همه دوستام هی دارن راجع به این عکس هایی که ازش لو رفته حرف میزنن من میخوام مزش نپره هی فرار می کنم گوش نمیدم چی میگن
به شدت منتظرش هستیم لطفا تا اومد بذارش تو اولویت که دل تو دلمون نیست
مرسی

درود
مرسی
توی همین فروردین میاد ، افتادیم توی امتحانات ولی تمام سعی ام رو میکنم تا هرچه زودتر ترجمه و ادیت کنم
منتظرم باشید....

Mahdi سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 10:24

البته من که خریدم.
آخه این سوپرایز چیه همش میگین؟هر چی هست بگین دیگه. ناسلامتی ما طرفداران آواتاریمغریبه که نداریم

اگه می گفتم که دیگه سورپرایز نبود

Mahdi دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 12:04

خب یه سوال!
آیا این همون ترجمه است؟
آیا این نامردی نیست؟!
البته همون پولیش هم ارزون بود

بله همون ترجمه است ولی گفتم که عزیزانی که حمایت کردن پشیمون نمیشن
این یه عیدی کوچولو هست ولی سورپرایز دارم برای حمایت کننده ها

آرزو یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 13:49

سلام واقعا ممنون من نمیتونستم پرداخت کنم.ثواب کردی به خدا

سلام
خواهش میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.