آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی
آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی

کمیک صدف ها




کــمـیـکـــ صـــدف هـا با تـرجـمـه ی فـارســی
 
بـا کــیـفـیـتـی عـالــی - اختصاصی آواتارها 
 



برای دانلود کمیک به ادامه مطلب بروید . . .

 

 


دانـلــود کمیـکــ با فـرمت cbr




دانـلــود کمیـکــ با فـرمت PDF




دانلود نرم افزار CDisplay (برای فرمت cbr)




کـپـی از مطلب فوق تنها با ذکر آدرس وبلاگ مجازـــه
در غیر این صورت به خداوندی خدا قسم راضی نیستم.

E r f a n 2 2 7 6

نظرات 17 + ارسال نظر
سجاد پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 13:03

راستی داداش تو فیلم اواتارانگ رو دیدی اگه دیدی میتونی بگی دو هم داره یا نه

بله دیدم اما همون قسمت اولش همه رو نا امید کرد
گمون نکنم قسمت دومی در کار باشه

سجاد چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 20:44

اقا عرفان کمیک خواطرات گمشده رو از کجا بیابم نیستش یا از سایت حذف شده میشه ی کمکی بکنی

متاسفانه بنده هم لینکش رو ندارم
قبلا ترجمه شده بود توسط افراد دیگری

سجاد چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 11:15

اقا عرفان میشه بگی به ترتیب باید چه کمیک هایی رو نگاه کنم و ی چیز دیگه کمیک شمال و جنوب رو میشه بزاری؟

خاطرات گمشده ، قول ، جستجو ، رخنه ، دود و سایه ، بعدا هم شمال و جنوب
شمال و جنوب هنوز منتشر نشده

سجاd چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 10:27

اقا میشه اسم کمیک هارو بگی از همین سایت دانلود کنم.ببین تو این سایت کمیک کورا اگه هست اسمش چیه؟

وبلاگ بنده فقط کمیک های رخنه و دود و سایه و چندتا مینی کمیک رو داره
خاطرات گمشده ،قول ، جستجو ، رخنه ، دود و سایه
کورا هم که فعلا یه مینی کمیک ازش اومده که به زودی بر روی این وب قرار داده میشود

سجاd سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 20:34

اولا: میشه کمیک دود و سایه بخش دوم رو رایگان کنید؟ دوما میشه بگید کلا چند تا کمیک اواتار هست؟
سوما؛ کمیک اواتار کورا کلا هست؟

رایگانش توی همین وب هست یکم چشمهاتون رو بگشایید
زیاد همینطورم داره میاد
بله هست

بهنام دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 15:39

سلام دمت گرم
واقعا دست گلا درد نکنه
مردم تا اینارو پیداکنم
انشاالاه همینجوری کارت رو ادامه بدی

خواهش میکنم
راستش رو بخوای یه کمی نا امید شدم

A.S یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 14:36 http://korrashz.blogfa.com

منتظر کمیک های بعدی هستیم

منتظر باشید

کاتارا شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 17:45

ببخشید سلام من اسکندریان هستم . من میخواستم ثبت نام بکنم ولی نوشت باید مدیر من رو تایید بکنه .من خیلی دلم می خواد عضو بشم چیکار بکنم؟

کجا عضو بشین؟
کجا ثبت نام کنید؟

A.S چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 23:54 http://korrashz.blogfa.com

ممنون

خواهش

A.S چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 19:42 http://korrashz.blogfa.com

سلام ببخشید یه سوال

این کمیک ها رو میاری با تبلت و گوشی میشه تماشا کرد ?

سلام
بله ، اگه گوشیتون اندرویدی باشه که فرمت pdf هارو به طور خودکار میاره
اگه هم که میخواهید فرمت cbr روی گوشی اندرویدی بیارید این نرم افزار رو از لینک زیر دانلود کنید:
http://www.farsroid.com/perfect-viewer/

saba جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 20:26

عالییییییی
میشه کمیک بازگشت را هم بذارید؟

گفتم که به ترتیب میزارم
اول ماجراهای گمشده، بعد سه گانه قول بعدش سه گانه جستجو، بعد سه گانه شکاف، بعدش هم بازگشت

ناصر نودهی شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 16:15 http://4275avatar.mihanblog.com

سلام به وبلاگم سری بزنید در ضمن در گروه اواتاری ها که لینکش تو وبلاگمه عضو بشین

سلام
شما آپدیت کن تا ما هم سر بزنیم
باشه عضو این گروه هم میشم

علیراضا جمعه 19 تیر 1394 ساعت 01:49

یعنی حالا واقعا تا پاییز باید صبر کنیم ؟ لامصب عجب آواتاری است که تمومی نداره

خخخخخخ
آره دیگه باید صبر کنیم
لامصب تمومم نمیشه تا بعدش کمیک های کورا بیادش

محمد مهدی دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 00:04 http://aang-korra.rzb.ir

سلام لینکت کردم
خواهشا لینکم کن
یه سوال : وقتی به وبسایت من میاید قالبش خرابه یا درسته ؟ ممنون میشم جواب بدید ( تو وبم )

سلام مرسی از لینک کردنتون
لینک شدین
به سوالتون هم توی وب خودتون پاسخ دادم

علیراضا یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 20:18

چه سریع بازم ایول

ما اینیم دیگه خواهش

ali یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 19:53

آقا عرفان دستت طلا.
اگه بتونی برای هر کمیکی که میزاری یه خلاصه ای درباره اینکه کمیک در چه رابطه ایه بزاری ممنون میشم

خواهش قابلی نداشت
باشه از کمیک های بعدی به بعد خلاصه هم میزارم

ساکا یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:58 http://barobacheavatary.blogfa.com/

دمت گرم خیلی منتظر این کمیک بودم مرسی

خواهش میکنم ، قابلی نداشت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.