آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی
آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی

دانلود کمیک دود و سایه - بخش دوم


شاهــــکـاری دیــــــــگـر از

وبلاگ آواتـارها



کمیکــ دود و سایه . بخـش دوم

ترجمه شده به زبان شیرین پارســـی - اختصاصی وبلاگ آواتارها

آپدیت : هردو فرمت ( cbr و PDF ) موجود می‌باشند.

توجه : این کمیک رایگان نیست.


خلاصه داستان کمیک : در قسمت قبل دیدیم که جامعه‌ی جدید اوزای به زوکو و خانواده‌اش حمله کرد و در آخرهای کمیک سر و کله‌ی ارواحی به نام کموری‌کاگه پیدا شد ، در این قسمت ارواح سایه ( یا تاریک) که با عنوان کموری‌کاگه شناخته شده‌اند در حال دزدیدن کودکان پایتخت ملّت آتش هستند ، در همین حال از روی ناچاری آنگ و زوکو  برای اینکه سرگذشت مخفی شده‌ی این ارواح را برملا کنند  به
دخمه‌ی  اژدر اسکلتی میروند که . . .

برای خرید و دانلود کمیک به ادامه‌ی مطلب بروید...

  
مشخصات:
سازندگان : مایکل دانته دی‌مارتینو ، برایان کونیتزیکو
نویسنده : ژنه لوئن یانگ
طراح رنگ و کاور : گوری هیرو
سال انتشار : 2016-2015
مترجم و ویراستار به زبان پارسی : Erfan2276
زمان انتشار به زبان پارسی : بهمن ماه 1394
فرمت کمیک : PDF   و   cbr
حجم کمیک : 81   و   71  مگابایت
پیش نمایش : دارد ( جهت دریافت کلیک کنید)
تعدا صفحات : 80
قیمت کمیک : 2000 تومان ( دوهزار تومان)

فقط تا نیمه‌ی بهمن ماه با نصف قیمت و کد تخفیف 15 درصدی
کد تخفیف 15 درصدی برای طرفداران وبلاگ آواتارها :avatars


خرید و دانلود کمیک با فرمت Cbr




خرید و دانلود کمیک با فرمت PDF



تذکر : هیچ وب و یا هرکسی  حق رایگان گذاشتن این کمیک را ندارد و در صورت رایگان گذاشتن مورد رضایت بنده نیست و شرعاً حرام می‌باشد.
(کپی پست با ذکر منبع اشکالی ندارد)

نظرات 56 + ارسال نظر
سونیا سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 15:56

میدونم یکشو خوندم حالا دوش رو می خام

به لینک زیر بروید و دانلود کنید
http://avatars.blogsky.com/1394/12/29/post-29/%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%86%D9%88-%D8%B9%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%86%D9%88

سونیا دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 22:33

چرا پولیش کردییین؟

اگه یکم دقت کنید می بینید پست بالایی این کمیک به صورت رایگان هستش

امیر دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 23:02

آقای عرفان من از هواداران پروپاقرص این وبلاگم.دمت گرم.http://www.blogsky.com/images/smileys/119.pnghttp://www.blogsky.com/images/smileys/119.png
http://www.blogsky.com/images/smileys/119.png
ین کمیک رو هم دو روز بعد از اومدنش گرفتم. من الان نظرات رو رفتم خوندم.نمیدونم اون کسی که میگفت اگه من کمیک رو به دوستم بدم مشکلی نداره و حاضر بود رساله هم باز کنه این نظر رو بخونه یانه ولی حتی یک نفرش هم حرامه. چرا؟
چون دوست ایشون هم اگه کمیک رو از ایشون یا هرکی دیگه رایگان نمیگرفت، یا باید می خرید یا بیخیالش میشد که اگه هم میخرید، حالا که رایگان گرفته، پول آقا عرفان رو نداده و به اسمی دیگه دزدیه.ایشونی هم که اون داده، توی این گناه شریکه.
شاید خیلی ناچیز باشه این مورد ولی یادآور میشم که قیامت روزیه که همه دنبال گرفتت کوچکترین سهمشون اند.

خواهش میکنم
شما کمیک رو خریدین؟
آخه این ایمیل که وارد کردین جزو ایمیل خریداران نیست
بله یقیناً حق با شماست
قیامت مشخص میشه حق با من بوده یا اون فرد

m دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 17:25 http://avatars.blogsky.com

Wow!!!!
مرسی

اواتار میکاییل سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 00:53

سلام خوب هستید ایدی شماجواب نمیده نمیدونم واسه چی جواب نمیده ادرس چت روم رو من میدمhttps://myfreecity.me/
هر ساعتی گفتی من در خدمتم

سلام مرسی
این ایمیلم هست
neghab2276@yahoo.com
هروقت پیام دادیم درخدمتم

اواتار میکاییل دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:50

حتما میدم ولی واسه چی میخوایش ( حقیقتش ایمیل خودم رو یادم رفته ولی مال یکی دیگه رو میگرم
niloofar.chek2009@gmail.co
m
به این ایمیل بفرست نگران نباش خودم جواب میشم
اگه نمیتونی اینحا بگی بیا وبلاگم
http://mikaelavatar.mihanblog.com/
راستی من میخوام در یه مکانی باهات صحبت کنم یه چت روم میشناسم که رایگان عضوه میشی اگه توهم خواستی باهام صحبت کنی بهت ادرس چت روم رو میدم و هر زمانی خواستی
اوکی گود بای

اوکی مرسی
این ایدی تلگرامم : Erfan2276@
امری بود در خدمتم

آواتار میکاییل یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 10:31

داداش دارم از ترجمت دیونه میشم که اینقدر خوبه دست قشنگه رو به افتخار عرفان واقعا که خیلی خوبی اهمیت به حرفای دیگر نده که میگن بده خودشون زورشون گرفته که پولیش کردی من تا آخر باهات هستم میدونستی یه کمیک جدید به اسم شمال و جنوب اومده حتما ترجمش کن بعد کمیک کورا که درباره ی کودکیش هست هم ترجمه کن مرسی بازم میگم کارت حرف نداره تا آخر باتو هستم

خواهش میکنم
لطفا ایمیلت رو بفرست
برای بخش سوم کمیک دود و سایه میخوام ایمیلت رو
این خبر کمیک شمال . جنوب هم خیلی قدیمیه
منتظرشم

اواتار میکاییل یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 10:09

واقعا هم شده چت روم

خخخخخ
آره والا

اواتار میکاییل چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 15:40

درجوابت به AmirHocein اگه دیگه نتونی کپی کنی پس چجوری کمیک های اواتار رو بخونیم





AmirHocein

خرید و دانلود کردن با کپی کردن فرق داره
وااای ، وبلاگ شده چت روم

Mahdi چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 23:43

خب حالا که نمیتونی خودت ترجمه کنی، نمیتونی یه فراخوان بدی برای درخواست مترجم! کیفیت pdf حال بهم زنه! مخصوصا وقتی که متن ها از راست به چپ باشه

اگه میشد خودم ترجمه میکردم اما واقعا سرم شلوغه و مترجمی که با سابقه باشه و خودم تایید کنم نیستش چون قبلا هم فرخوان داده بودم
فقط واسه همین چهل صفحه داری اینقدر پدر منو درمیاری
مگه هر روز میری کمیک هارو میخونی؟

Mahdi سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 15:01

سلام عرفان.
کمیکو خوندم ترجمت عالی بود
ببخش که زودتر نخریدم یه مشکلی پیش اومد ولی حل شد
من ازت یه خواهشی داشتم که امیدوارم قبول کنی. الان که هیچ کمیکی نیست امکانش هست که شکاف بخش دومشو ترجمه کنی. البته نصفشو که ترجمه کردی منظورم همون 40 صفحه اوله. با فرمت pdf حال نمی کنم. اگه ترجمه کنی چی میشه.
می خواستم نقد بکنم کمیک و ترجمه رو که دیدم بقیه جامع در بارش حرف زدن پس نیازی به نظر من نیست! چون تکراریه. منتظرم تا به پیشنهادم جواب بدی.
مرسی

سلام
واقعا کمیک رو خریدی؟ بهت نمیاد؟ خخخخ (شوخی)
من چندجا مشغولم و واقعا خوبه که همین کمیک های جدید رو ترجمه میکنم و اصلا وقت نمیکنم اون کمیک که قبلا ترجمه شده رو ترجمه کنم
نقد آزاده ، راحت باش ، وبلاگ منم که ماشالا شده چت روم برای بقیه
خواهش و نظر لطفته

معین 12 یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 21:02

به نظرم کارت اشتباه بود که پولیش کردی.ولی خودت میدونی هر چی باشه ترجمه اته.
.
.
.
راستی حالا که پولیش کردی بیشتر نظر می دن تا اون موقع که هزینه اش یه نظر بود.
خخخخخخخخخخخ

این پولی کردنش چندتا قصد داشت که حالا بماند
.
.
.
خخخخخ ، آره دارن بیشتر نظر میدن چون صداشون در اومده و سرشون از زیر برف مثل اینکه اومد بیرون
قدر اون هزینه رو ندونستن دیگه

44 جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 11:45

از این به بعد کمیک ها پولیه؟

بستگی داره
خودم تشخیص میدم

Armada پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 17:31

آخه واسه یه کمیک پول بدیم ؟

آخه مجبوری کمیک رو بخونی ؟
جواب پیش خودته ، از من نپرس

Ashkan پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 14:12

اواتاری ها

نظرت انگار ناقصه

nono پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 10:35

من نمیتونم پرداخت کنم!
کارت شتاب ندارم سنم کمه خب ندارم
من چیکارکنم

خب میتونی از شخص دیگه ای بگیری
دیگه باید خودت هنر داشته باشی و جورش کنی

ahmadreza چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 17:54

ترجمه ات محشر و بترکون بود
خوب کاری کردی پولیش کردی
حالا اونایی که دغلکار و دو رو هستن بسوزن
بازم ممنونم ، میخوامت

نظر لطفته و ممنون از حمایتت
هه هه
قربونت عزیزجان

یاس چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 16:15

اخه ینی چی
میدونی با این کارت خیلی از طرفداراتو از دست دادی
واقعا که 2000تومن واسه چن صفحححههه

یعنی همین که می بینید
به جاش طرفداران واقعی رو پیدا میکنم نه از اون قلابی هاش
طرفدار قلابی و الکی نخواستم و نمیخوام
این دو تومن هم یه امتحان و بهونه بود و تمام
دو تومن هم نه و هزار و هفتصد با کد تخفیف ، اونم هشتاد صفحه ترجمه ، بله عزیز جان

mostafa چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 01:59

تو که به هی حروم حروم میکنی مگه خودت نسخه اصلی کمیک رو خریدی؟
اصلا به چه حقی زدی کمیک مردم رو ترجمه کردی؟
تو کمیکی که این همه براش وقت و هزینه صرف شده تا ساخته بشه رو زدی مفتی دان کردی حالا بابت هزینه های سرسام آور ترجت از مردم توقع داری؟!!!!!
تا زمانی که اجازه نیک رو نگرفتی تمام پولیکه ازش درمیاری کاملا حرومه و هرکسی هم پولی بده تو گناهت شریکه

صدبار گفتم این پول ترجمه و ویراستاری است
میفهمی؟
تازه هزینه ترجمه ای که گذاشتم خیلی کمتر از هزینه واقعی ترجمه هست
تو از کجا میدونی نسخه اصلی رو نخریدم
تهمت زدی پاشم میخوری
تو هم ویندوزی که روی سیستمت نصبه اورجیناله و پکیج خود مایکروسافت هست یا رفتی دو قرون دادی و یه سی دی ویندوز دزدی و قلابی خریدی ، آیا رفتی از مایکروسافت اجازه بگیری
میدونی قیمت پکیج اورجینال ویندوز چقدره؟ ، چرا نرفتی اون رو. بخری
کاش شماها که اینقدر دقیق هستین به این چیزا توجه میکردین. ، ههههه
حتی نرم افزارهایی هست که راحت دانلود میکنی ولی سازنده اون نرم افزار پولی روش گذاشته که تو به راحتی و رایگان از سایت ها دان میکنی
همین internet download manager که روی سیستمت هست پولیه چرا پولش رو نمیدی پس
مگه این گناه و حروم نیست ، آهای شمایی که اینقدر دقیقی تا حالا چندتا گناه کردی یکم فکر کن ، ههه
دیگه هرچی میخوای بگی بگو .....

Reza سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 19:53

مرسی زوکوجون
همه ی نقد واقعیت بود
این کمیک ترکونده
آقا عرفان اصلا خودت رو برای اونایی که پول نمیدن ناراحت نکن ، به قول خودت اون دنیا میدونی چیکارشون کنید

خخخخ ، وب منم که شده چت روم
مرسی و نظر لطفته
نه اصلا ناراحت نمیکنم و خوب حرفی زدی ، خودم میدونم چیکارشون کنم
با اون پول نه من ثروتمند میشم نه کسی برشکسته میشه ، این هزینه یه جورایی میشه گفت یه امتحان هم بود

AmirHocein سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 19:06

نه عزیز بنده نه خریداری می کنم نه خواهم کرد ان دفعه هم گفتم ولی اره حق با توهه کسی نباید اونو بین همه پخش کنه یا تو سایت بزاره اما ایا من حق اینو ندارم به چند نفر که دلم میخواد بدم . در ضمن در ایران قانون کپی رایت خیلی وقت برداشته شده و همون طور میدونی تا دلت بخواد مردم اونو زیر پا میزارن از بازی ها تا فیلم . حالا تو به من بگو من اینو بدم به چند نفر حرامه ؟
کجایه دنیا اینجوریه ؟
نه خداییش این منطقیه ؟

بله کاملا منطقیه
اونایی که زیرپا میزارن تکلیف شون میره اون دنیا...
تو واسه یه چیزی پول میدی اونو به کسی میدی تا استفاده کنه ازش
تو برای خودت پول دادی واسش
تو میری موبایل میخری آیا یه هفته میدی به دوستات استفاده کنن هرکدوم
این سخت درک کردنش؟
حالا چون میشه از کمیک کپی کرد اینکارو میکنید؟
ایشالا در آینده جوری بشه که هرکسی خرید نتونه کپی کنه ازش

AmirHocein سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 17:50

عزیز منم گفتم این حق شماست پول هرچی رو بگیرید منم بخوام بگیرم وظیفمه پول بدم اما حق اینو دارم که اونو رایگان به هرکی بخوام بدم ( نه اینکه بزارم تو سایت یا جایی ) اما مثلا دوستم اونو خواست انو بهش میدم چون خلاف قوانین کپی رایت که نیست هیچ خلاف اسلام هم نیست نه تو میتونی در این مثال بگی حرومه نه هیچ بنی بشری نمی تونه اگر من این کمیک رو به صورت رایگان به همه بدم اره تو میتونی بگی حرومه ولی به خاطر یک نفر ؟ یکم منطقی تر

سوالی دارم : شما کمیک با ترجمه بنده رو از کسی گرفتین یا خریدین؟
آره ، یه بار بدی دوستت بخونه درسته ولی تو بدی اون کپی کنه اون بده یکی دیگه و اون یکی هم به یکی دیگه...
خب اینجوری که دیگه نیاز نمیشه بخرین و همه دارینش
این خلاف قوانین کپی رایت نیست به نظرت؟
همون یه نفر به همه پخش میکنه ، مثل یه بیماری که پخش میشه
یکم انصاف هم خوبه والاا
,و لطف کنید حمایت کنید تا مثل رخنه ده تا مترجم عوض نشه و همه به فنا نرن

zuko سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 17:11

Reza نقدت دقیقا نقد مننم هست ، خیلی نقدت قشنگ بود
بقیه هم لطفا خودتون رو مدیون عرفان نکنید ، دو هزار تومن پولیییه آخه!!

مرسی ار نظرت و لطفا به بنده
دیگه بعضیا به حروم خوری عادت دارن...

hossein سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 17:08

نه ، من که خدای نکرده بی احترامی نکردم
فقط خواستم بهش بفهمونم که این پول ترجمه است

اوکی دیگه کافیه
تکلیف همه مشخص خواهد شد.....

AmirHocein سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 17:05

در جواب هر دو تون میگم
بنده نه خریداری کردم نه میکنم نه خواهم کرد بعد از 12 سال کلاس زبان دیگه نیازی به ترجمه ندارم
در ضمن بنده از پشت کوه نیامدم اما شما مثل اینکه اومدید
بازم خودتون میدونید
هر جور دوست دارید فک کنید
تو کامنت قبلی هم گفتم شما به هر دلیلی که شخصی باشه نباشه
به من مربوط باشه نباشه
شما رویه یک شی(کالا) هزینه گذاشتید حالا میخواد یه دونه تک تومنی باشه میخواد یه میلیون باشه این حق شماست و میتونید قیمت بزارید
این حق قانونی شماست
ولی اینکه شی فروخته شده را تعیین تکلیف میکنید مثل اینکه برای چیزی که ندارید تعیین تکلیف میکنید اگر هم بخواید رساله امام خمینی (ره) است
بازم خودتون میدونید هر جور دوست دارید فکر کنید . در ضمن بنده حسود هم نیستم
موفق باشید

گفتم که جوابی دیگه نمیدم
تکلیف منم و اونایی که رایگان میگیرن اون دنیا مشخص میشه
و همینطور تکلیف شما که بدون فکر حرف میزنی
کی گفت شما حسودی ولی من روی ترجمه ام پول گذاشتم که مالکش هستم
می فهمید؟

hossein سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 15:37

سلام
در جواب به AmirHocein
شما چی داری میگی و میروی
برا خودت میبری و میدوزی
پس بقیه سایتهای کمیکی رو چی میگی این وب که واقعا قیمتش منصفانه است
شما تا حالا هزینه ترجمه ندادددی
از پشت کوه اومدی ؟؟
آقا عرفان به این حسود و بدبخت ها کاری نداشته باش ، کیفیت کار شما برای ما اثبات شدست

سلام
من پاسخ دادم نیازی نبود شما پاسخشون رو بدین
لطفا به هیچکس هم در این وب بی احترامی نکنید
بحث کردن بی فایده است و دیگه فقط نظرات اینجور آدم هارو تایید میکنم و پاسخی نمیدم
ولی نظر هرکسی قابل احترامه
بله دقیقا این هزینه ترجمه و ویراستاری هست
مرسی از لطفی که به بنده دارین

AmirHocein سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 07:39

سلام .
خواستم چند تا نکته رو بهت گوش زد کنم :
اول اینکه خسته نباشی برای ترجمه
2 قضیه ی شرعا حرام است: دوست عزیز طبق قوانین اسلام اگر کسی چیزی یا شی را خریداری کند ان فرد مالک ان بوده و اختیار در عمل کاری را دارد که توانش را دارد
پس چه حقا چه نظرا شما نمیتونی برای کمیک پولی یا هر چیزه فروشی دیگه ای این حرف رو بزنی .
اگر کمیک پولی نبود تماما حق با شما بود
اما از انجایی که شما به صورت ثانی دارید کمیک رو میفروشید اونم به هر دلیلی (که مربوط به خودتونه) شما نمیتونی حلال یا حرام بودن انجام عمل بعد از فروش را تعیین کنی
امیدوارم در اینده موفق باشی .

سلام
من میخواستم هزینه کلی رو ی کمیک بزارم که اینقدر کم نمیزاشتم
دوما من دارم هزینه ترجمه و ویراستاریم رو میگیرم که از هزینه واقعیش خیلی کمتره نه پول کمیک
مالک ترجمه و ویراستاریش صد در صد من هستم پس میتونم روش پول بزارم و بگم حرومه یا حلال
علااف نبودم که کمیک رو ترجمه کنم
همین جا هم اعلام میکنم هرکی ترجمه منو به صورت مفتی بخونه حرومه و اون دنیا کارش با منه
سوما شما از کجا میدونی من پولی بابت کمیک اصلی ندادم ؟!!!
اینم من بهت گوشزد میکنم یادت نره من مالک ترجمه هستم و پول ترجمه رو میگیرم هرکی هم پولش رو نده حسابش با منه ....
شما رایگان گرفتی؟
موفق باش

امیر دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 15:42

دادا من مفتی گرفتم هر جا هم ک دلم بخواد میزارم راضی نیستی هم ب من چه میخواستی پول روش نزاری

شما از کجا و کدوم وب گرفتی؟
این دزدی و حرووم خوری هست
مگه فقط دزدی از دیوار مردم بالا رفتنه
اون دنیا می بینمت....

phantom assassin شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 23:03

ایول خیلی باحال بود
کلا نسخه ی دوم رو جوری تموم می کنن که ملتو بذارن تو خماری
مثل آخرین صفحه از پارت دوم جستجو
ترجمه عالی بود ممنون
با اونجاش هم که ruffians رو آتیش کش ترجمه کردی خیلی حال کردم ترجمه خلاقانه ای بود
بعد از پارت سوم دود سایه آخرین باد افزار هم کامل تموم میشه دیگه کمیکی نیست ؟ و فقط کمیک های آواتار کورا میاد یا بازم داره از این مجموعه ؟

خواهش نظر لطفته
آره والا همه تو خماری هستن
آره آدم خوبه یکم از خودش خلاقیت داشته باشه
خوشحالم که خوشت اومد
هنوز معلوم نیس شاید کمیک های اواتاری انگ ادامه داشته باشه و یا احتمالا کمیک کورا بیاد
مرسی از حمایتت

aang شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 20:34

معلومه از حسادت داشتی میترکیدی که زدی پولیش کردی
با این ترجمت


اگه حسادت بود که این قیمت رو روش نمیزاشتم که باهاش نمیشه یه ادامس خرید
ههههههه ، آره با این ترجمه‌ام
شما تاحالا کجا بودی ، زیرآب....
حالا که پولی شد نظر دادی

shahin007 شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 19:44

من خودم اومدم یه صفحه از کمیک رو ادیت و ترجمه کنم هزار بدبختی کشیدم تا تونستم اون صفحه رو ادیت کنم
شما عجب حرفه‌ ای هستی و حوصله ای داری
واقعا این مبلغ ناچیز نمیتونه زحمات شمارو جبران کند
کمیک مثل همیشه عالی بود و بازم ترکوندی
مرسی

آره کمیک سختی های خودش رو داره و بعضی ها هم فکر میکنن دو سوته آماده میشه
ولی دیگه برای من چیزی نیست و خیلی راحت شده
من که چیزی بلد نیستم اون وقت شما میگی حرفه ای
نظر لطفته و مرسی از حمایتت

Reza شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 13:29

بازم سلام
نقد بخش دوم کمیک دود و سایه
شاهکاری دیگر از وبلاگ آواتارها
این کمیک و پست با عنوان شاهکاری دیگر از وبلاگ آواتارها منتشر شد اگرچه اولش فکر کنیم کمی اغراق و زیاده روی هست اما با خوندن کمیک واقعا میفهمیم که این کمیک یه شاهکاره
اوایل کمیک مراقبه خسته کننده هست که بعدش کمیک رفته رفته جذاب تر میشه ، ترجمه عالی صورت گرفته ، کسی که دوبله تصویر دنیای هنر رو دیده باشه میفهمه چی میگم چون عین مترجم اون موسسه ترجمه شده بود
یه سوال : شما مترجم موسسه دنیای هنر هستی؟
انگار جای همون شخصیت ها همون حرفارو زده بودی جای یه بچه تخس یا یه مادر نگران یا آواتار و .. حرفاشون رو زده بودی و صحنه دعوای می و زوکو و اوکانوی دروغگو و ترسو رو نشون میدادی و اون پیرمرده با نوه اش که خیلی با حال بود و واقعا یه کف مرتب داره
کمیک به موقع خنده دار و به موقع جدی میشد انگار حس میکردی خودت هم توی کمیک هستی
و میشه گفت مثل اینکه کمیک 3D بود !!!!!!
فونت ها به موقع عوض شده بود ، در صحنه ی تجمع انجمن ملت امن شعارها با کمترین تغییر ترجمه شده بود و حس میکنی که شعار هست البته اگه با ریتمش بخونی ، ترجمه کاملا درست بود ولی بعضی جاها برای اینکه کمی خنده و شادی وارد کمیک کنی یه کمی تغغیر دادی ترجمه رو ولی منظور متن اصلی رو میرسوند
ای کاش فونت اون داستانی که می میخوند رو عوض میکردی
بعضی اصطلاحات و کنایه ها هم نمیگم چون میشه اسپویل و کسی که خودش میخونه همون جا باید خنده اش بگیره چون بعضی جاها ترجمه یه کمی لاتی شده بود که خنده دار بود
صحنه خشم و عصبانیت زوکو کم کم بالا میرفت اما بدون هیچ بی احترامی در ترجمه ، انگاری میگرفتی زوکو چقدره عصبانیه
در صحنه آخر همگی غافلگیر شدیم
یعنی آزولا....!!!!
بیخود نیست پولیش کردیااا
باید منتظر نسخه سوم کمیک با ترجمه عالی شما باشیم
حال کردی نقد رو ، من خودم یه پا استاد زبان هستمااا
منو دست کم نگیر بازم ممنون

سلام علیکم
آووو چه نقدی
اصلا فکرشم نمیکردم این نقد رو بنویسی و اینقدر کمیک رو بادقت خونده باشی و اینقدر کارم خوب باشه!!
بله آدم باید خودش رو جای اون شخص حس کنه و ببینه اون موقع اون فرد چی میگه
یه کمی داری اغراق میکنی ، آخه مگه کمیک 3D داریم!!
نه بنده مترجم تصویر دنیای هنر نیستم ولی دوبله‌شون رو نگاه کردم
و سعی کردم بر همون اساس ترجمه کنم
درسته بعضی جاها برای اینکه یه کوچول کمیک خنده دار شه و خواننده کسل و خسته نشه ترجمه رو عوض کردم ولی همونطور که گفتی منظور رو میرسوند
درباره اون شعارها هم چندساعت فکر کردم و میشه گفت نزدیک به 50 تا شعار روی برگه نوشتم که اون دوتا از همه قشنگ تر بود
فونت داستانی که می میخوند خوب بود به نظرم البته نظر شما هم قابل احترامه
بازم درسته بی احترامی در کمیک نداشتیم ولی تیکه و کنایه خنده دار داشتیم
میدونستی با این نقدت کل ترجمه بنده رو اسپویل کردی
ولی بازم ممنون که این نقد به این بزرگی رو نوشتی
باید منتظر باشیم و ببینیم اون واقعا آزولا هست یا نه
پولی کردن کمیک هم چندتا دلیل داره که بماند حالااا
بله شما استاد بنده هستی توی زبان و من استادم رو دست کم نمی‌گیرم
بازم خواهش میکنم و ممنون از نقدت

mohammad شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 12:06

پس cbr کوش
مردیم از انتظار

الان هست دیگه و میتونید بخرین و دانلودش کنید

Hossein شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 01:01

سلام
این کمیک با ترجمه شما فقط کیف میده
اون جایی که روح واقعی کموری کاگه حرف میزد خیلی دوست داشتم ترجمه اش رو انگار از زبون اون روح ترجمه کردی و جاش انگار حرف زدی
عالی بود مثل گل قالی

سلام ، نظر لطفته
ترجمه باید همینطور باشه ، اصولی داره که آماتورها نمیدونن
مرسی از حمایتت
خخخ، بازم نظر لطفته

phantom assassin جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 20:41

اگه بشه همین امشب cbr رو بذاری که عالی میشه ، چون فردا صبح یونی ام ظهر هم تا شب سرکار امشب باشه عالی میشه

دیدی که نشد وzepo یکمی بدقولی کرد
امروز تا ساعت یک گذاشته میشه حتما

Reza جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 20:24

همین الان کمیک رو خریدم و دان کردم
یه نقد کامل از ترجمه ات رو مینویسم
منتظر باش...

آوووو
حتماَ بنویس منم خوشحال میشم
بی صبرانه منتظرم...

mahdi جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 19:50

اینجور که بوش میاد و پیش نمایش ترجمه ررو دیدم باید کمیک عالی باشه
منتظر cbr هستم
کی میزاریدش؟

امیدوارم مورد پسند شما هم قرار بگیره
cbr تا امشب و نهایتا فردا گذاشته میشه

امیر جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 19:01

ببین وقتی میرم برای پرداخت تو سایت جهان پای،ارور میده.ده بار هم امتحان کردم. تو خود سایت جهان پی ارور ٤٠٤ میده

دو دیقه وایسا ببینم چیکار میتونم برات بکنم
با یه اینترنت دیگه امتحان کن یا با یه سیستم دیگه
ایشالا دیگه باید فردا بری مشکلش فردا حل میشه
این اشکال از اینترنت هست و باید با یه نت دیگه برین
با اینترنت موبایلت برو ، صد در صد درست میشه

Amir جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 17:26

ببین وقتی میرم برای پرداخت تو سایت جهان پای،ارور میده.ده بار هم امتحان

با فیلتر شکن نرو
اگه ارور داد یه بار مودم خودت رو روشن و خاموش کن
من همین الان امتحان کردم و کاملا سالم و صحیح بود

negin جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 17:00

Man tazeh raftam holand va faghat Dar hadeh ahval porsi englisi baladam
Mageh divonam tarjomeh beh in khobi ro vel konam va khodam bekhonam beh englisi

آهان گرفتم
نظر لطفته که ترجمه بنده خوبه

پارسا( ишф ) جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 15:06

چی بگم آخه
دومین باره دارم کمیک رو می خونم
اینقدره قشنگ ترجمه شده ، تیکه و کنایه های کوچه بازاریت منو کشته
برگ برای سومین بار بخونم ..
مرررررسی

خخخ ، نظر لطفته و خواهش میکنم
برو واسه سومین بار بخون و لذت ببر

ﺍﻫﻮﺭﺍ جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 14:42

ﺳﻼﻡ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺗﺮﮐﻮﻧﺪﯼ ﻋﺎﻟﯽ ﻋﺎﻟﯽ ﮐﺎﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﮐﻪ ﭘﻮﻟﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﺗﺎ ﺍﺧﺮﺵ ﺑﺎﻫﺎﺗﻢ

سلام اهورا جان
خوشحالم که خوشت اومد
نظر لطفته ، مرسی از حمایتت

امیر جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 14:30

دمت گرم.
ببین نسخه سومش کی میاد. بعدش یه سوال دیگه به نظرت ترجمه اش حدوداً
چقدر طول میکشه؟

خواهش میکنم
اگه آخرهای فروردین نسخه سوم بیاد تا آخرهای اردیبهشت ترجمه شدش میاد تازه اگه به مشکلات امتحانات برنخوریم

aang جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 14:25

کار شما تحسین برانگیزه
خیلی ممنون از کاره با کیفیتتون
منتظر بعدیاش هستیم..

سلام و ممنونم از نظر و حمایتت
خواهش میکنم
حتما منتظر باشید

negin جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 13:50

 Salaam
Bazam maro ba in comic terekondi
Neamidonam chera baziha tavaghoeh bija daran va fekr mikonan vazifeh shoma hast keh comic ro raygan montasher konid
Toyeh Iran pardakht electeroniky hich maniee nadareh ke jay taasof dareh
Man az holand daram in comment ro midam va vaghean Mamnonam

سلام
نظر لطفته و ممنونم از حمایتت
خب بعضی ها بدون فکر همچین توقعاتی از آدم دارن دیگه
بله درسته ، به امید روزی که پرداخت الکترونیکی معنادار بشه توی ایران
شما هلند هستی و کمیک رو به فارسی دانلود کردین ؟ مگه نمی تونید کمیک رو به انگلیسی بخونید اگه اون ور آب هستین؟

اواتار میکاییل جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 13:06

دمت گرم کارت حرف نداره مثل همیشه عالی من تا اخرش باتو هستم

نظر لطفته
و ممنون از حمایتت میکائیل جان

میلاد خاک افزار جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 12:04

مرسی واقعا عالی بود
تا آخرش باهات هستیم چه پولی و چه رایگان

نظر لطفته و ممنون از حمایت تون

phantom assassin جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 05:28

این که بعد از این همه صبر تهش پولیش کردی راستیتش خیلی حالمونو گرفت
اما خوب از طرفی هم پاش زحمت کشیدی و 2 تومن هم پول یه آدامس اوربیته همش :| ، اگه ممکنه تا امروز ظهر نسخه ی cbr رو اضافه کن که بتونم بخرم ، کمیک اصلا pdf اش نمیچسبه ، امیدوارم نسخه بعدی رو چه پولی چه رایگان مثل نسخه اول "سریع" منتشر کنی
موفق باشی

سلام
بهت که گفتم شاید از یه جا دیگه دانلود کنی به خاطر همین بود
تازه همون دو تومن با کد تخفیف پونزده درصدی میشه هزار و هفتصد و کلا با کارمزد و همه چیز هزار و پونصد گیر بنده میاد یعنی پول یه یه آدامس اوربیت هم نمیشه
زحمت بنده تنها دلیلی نبود که این کمیک رو پولی کردم
فکر ببین چه کسی یا چه کسانی باعث شدند تا کمیک پولی شه
امروز صد در صد فرمت cbr اضافه میشه
کمیک های بعدی بنا به صلاحدید خودم پولی یا رایگان منتشر میشه و اینم از خودت بپرس که چرا دود و سایه بخش اولش رو پولی نکردم با اینکه سریع منتشر شد؟
به قول یه بنده خدایی باید بالا سر ما ایرانی ها زور باشه تا انجامش بدیم
مگه برای دود و سایه بخش اول هزینه به اون خوبی نزاشتم اما بعضیا راحت دانلودش کردن بدون پرداخت هزینه
حالا همون بعضیا بیان اینم دانلود کنن با اجبار پرداخت هزینه
مرسی از حمایتت

علی پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 22:56

سلام مرسی واقعن عالی بو دد
کیفیت کاره شما بیشتر از این حرفا و قیمت ها می ارزه
بازم ممنون

سلام نظر لطفته
و شما هم اولین نفر هستی که اینو میگی
ممنون از حمایتت
خواهش میکنم

امیر پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 21:10

داداش میشه از صفحه پنجاه تا آخرش رو هم جداگانه بزارید.منظورم اینکه نصف نصف کنید.من تا صفحه پنجاهش رو دارم.

نه متاسفانه
کمیک به صورت کامل هستش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.