آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی
آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی

کاور کمیک دود سایه . بخش سوم

باز هم سلام

میدونم همگی منتظر ترجمه این کمیک زیبا هستید.

حمایت کننده ها و بقیه منتظر باشید....

چیز دیگه‌ای رو فاش نمیکنم و هروقت صلاح بدونم کمیک رو منتشر میکنم ، فقط بگم کمیک رایگانه

برای مشاهده کاور این کمیک به ادامه مطلب بروید

 

کاور کمیک دود و سایه . بخش سوم



به زودی اسامی وبلاگ‌هایی که از وبلاگ ما غیرمجاز کپی کرده اند با سند و مدرک منتشر میشود....

شاید وبلاگ شما یکی از اونها باشه

نظرات 38 + ارسال نظر
کاتارا شنبه 5 تیر 1395 ساعت 01:15

کی امتحاناتون تموم میشه؟ چرا تاریخ نمیگین ؟

ای بابا
شما کیشکور امتحاناتی؟

Azula جمعه 4 تیر 1395 ساعت 11:11

چی شد پس

منتظر باشید...

معین 12 پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 02:56

داداش میگم خیلی سختته نزار!

میگم خیلی سختته منتظر نمون ، مجبورت کردم
قربونت برم که به فکرمنی

میکایئل پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 01:49

میدونم داری چی میکشی راستی رشتت چیه داداشم رشتش حقوقه تا اونجایی که من دیدم داره دهنش ....... میشه اگه میشه بگو رشتت چیه منتظر کمیک هم هستیم

شرمنده ، دیر به دیر سر میزنم به وبلاگ ، خیلی مشغله دارم
رشته حقوق که زیاد سنگین نیست ، بی ادبی نداشتیما
مرسی که درک میکنی در واقع اولین نفری که درک میکنی

کاتارا دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 13:29

آقای عرفان چرا هر وقت نظر میدم توی نظرات نمیذارید؟؟؟؟ فکرکنم تا الان ۶ تا نظر گذاشتم ولی فقط یکی اش رو گذاشتید؟ پس اون پنج تای دیگه چی ؟؟؟؟؟
نظر هفنتم من : اگر نمی توانید تاریخ قرار دادن کمیک رو بگین ، لطفا هر روزی که کمیک رو گذاشتید تو نظرات همین صفحه خبر دهید . تورو جون هر کی دوستدارید هم زودتر کمیک ها رو بذارید چون خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ......... وقته که منتظرم . خواهشا زود تر . دفعه ی قبل که این رو بقیه گفتند ، نوشتید از سایت های آواتاری دیگه دانلود کنید ، ولی به جز وب شما هیچ جا دیگه کمیک فارسی دود و سایه بخش سوم رو نذاشته . امید ما به شماست ، پس خواهشا التماستون می کنم زود تر بذارین .
با تشکر ، یکی از هزاران طرفداران آواتار

شرمنده ، دیر به دیر سر میزنم به وبلاگ ، خیلی مشغله دارم
ایشالا گذاشته میشه ولی نمیتونم تاریخ دقیق بگم

کاتارا یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 19:14

آقای عرفان ، لطفا اگر شد و خواهشا ، لطفا کارتون آواتار رو هم برای دانلود بذارین . اینجوری عالی ترین وب آواتاری میشه
راستی واقعا عنصر افزار هم وجود داره ؟ اگر وجود داشت که خیلی عالی میشد . منتظر بخش سوم دود و سایه هم هستم و صبورانه هر روز وب رو نگاه می کنم که گذاشتین یا نه . لطفا بعد از دود و سایه ، کمیک شمال جنوب رو هم بذارین چون توی وب (( طرفداران آواتاری )) هر چقدر عضو هر قسمتش میشم باز هم نمیذاره که دانلودش کنم . اما همه ی ما روی شما برای این کمیک حساب باز کردیم .
با تشکر فراوان، از طرف یکی از هزاران طرفدار آواتاری

شعار وب و عنوان وب جواب شمارو میده و لازم نیست بنده چیز دیگه‌ای بگم.
نه خیر وجود نداره و کاملا تخیلی هست
ایشالا به وقتش گذاشته میشه

کاتارا یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 19:01

شما اصل کتاب های آواتار رو از کجا خریدی؟!!!! من از همه ی کتابفروشی ها و شهر کتاب ها پرسیدم و همه میگن حتی اسمش رو هم نشنیده اند .

از اونطرف یکی از آشنایان برام میاره

کاتارا یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 10:35

آاقای عرفان ، کی امتحاناتون تموم میشه ؟ لطفا تاریخ بگین و نگین منتظر باشید. به هر حال ممنون از این کتاب های باحال . ولی واقعا خواهش می کنم زود تر بذارید چون خیلی خیلی خیلی وقته که هر روز به وبلاگ شما سر میزنم ولی هنوز کتاب ترجمه شده رو نذاشتین . خواهش میکنم اگر مشغول درس هستین و نمی تونین ترجمع کنین ، زبان اصلی بذارین .
با تشکر ، یکی از طرفداران آواتار

شرمنده ، دیر به دیر سر میزنم به وبلاگ ، خیلی مشغله دارم
میخواستم زبان اصلی بزارم که چند ماه پیش میزاشتم؟!!
ایشالا قرار میگیره

Azula پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 22:57

لطفا هرچه سریع تر کمیک رو قرار بدید با تشکر ویژه از آقای عرفاان

نه به این نظر و نه به اون نظر
متشکرم

امیر پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 02:25

داداش، شما مگه دانشجویی هشتین که میگین امتحاناتتون تازه شروع شده؟
عباداتتون هم قبول.
لطفا یکم سریع تر.

بله ، بنده دانشجو هستم
و همچنین
اوکی

Azula پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 00:23

پس ترجمه قسمت آخر این کمیک لعنتی کی منتشر میشه سه ماه دهنمون سرویس شد

یکم ادب و مراعات هم خوبه
بیل و کلنگ زدی برای کمیک؟

کاتارا سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 10:27

میشه یک وب آواتاری دیگه معرفی کنید تا از اونجا دانلود کنیم ؟ ممنون از زحاماتتان اما مردیم از شوق

من که والا وب دیگه ای سراغ ندارم
خواهش میکنم ، هرکسی مشغله و گرفتاری داره دیگه

ahoora جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 16:17

ﺳﻼﻡ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺎ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ ﮐﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭﯾﺪ ؟

برای من تازه شروع شده
منتظر باشید

معین 12 پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 15:56

بابا فسیل شدیم خوب یه تاریخ بگو!

منتظر باشید....

Mahdi سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 23:59

آقا عرفان بیا و بزرگی کن صلاح بدون!
آخه اگه ما نخوایم به وبلاگ دیگه ای سر بزنیم باید کیو ببینیم؟!
حوصله ام ته گرفت دیگه(شما همون سر رفت بخون)

منتظر باشید

ﺍﻫﻮﺭﺍ سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 22:37

ﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ؟ﻣﻨﺘﻈﺮﯾﻢ

منتظر باشید

انگ&کاتارا دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 20:57

سلام. چرا شما هی معطل میکنید خوب هی هر روز میایم ببینم گذاشتین یا نه مثل الاف ها هی باید بیام ببینم گداشتی یا نه خسته شدیم بابا حالا صلاح بدون بگذار مردم رو مسخره نکن خسته شدیم. سریع بگذارید منتظریم

سلام
اگه خیلی عجله دارید میتونید به بقیه وب های آواتاری سر بزنید تا زودتر با ترجمه بخونید
مگه مجبورتون کردم به وب من سر بزنید و با ترجمه من بخونید؟

Zuko پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 10:48

وای کی تموم میشه من خیلی منتظرم لطفا زودتر توی سایت بگذارید. ..

منتظر باشید...

سارا چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 13:05

خب اگه تموم کردی بزار...تموم هم نکردی زود تموم کن نمیدونی چقد منتظریم

اوکی

MORTEZA دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 21:23

CHERA HARVAGHT SALAH BEDONID?
NEMISH ZODTAR MONTASHER KONID?
AZ KARHAYEH WEBHAYEH DIGEH KHOSHAM NEMIAD

به خاطر بعضی سو استفاده ها هر وقت صلاح بدونم منتشر میشه

عاسف یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 23:34

مرسی بابت کارای قشنگ و منحصر به فردتون
بی صبرانه میخوام بخش سوم رو سریعتر منتشر کنید

خواهش میکنم
منتظر باشید...

میلاد خاک افزور یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 01:54

سلام میدونم ساعت چنده ولی من خوابم نمیاد
فقط خواستم بگم موفق باشی و منتظریم
فقط نزار موهایم مثه دندونام سفید شه از هیچ جا به جز وبلاگ شما دان نمیکنم

خخخ نزدیک های دو نصف شب نظر میدی
نه موهات سفید نمیشه نگران نباش
مرسی ، منتظر باشید...

reza شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 21:42

از دو قسمت قبل لذت بردیم...
منتظر ترجمه قسمت سوم هم میمانیم تا از اون قسمت هم لذت ببریم...

مرسی و نظر لطفتونه
منتظر باشید...

negin پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 15:46

Slm
Cheghadr mondeh ta etmamesh
Sabram ziadeh vali misheh begin chand roz monde ta enteshar

اواخر خرداد منتشر میشه یا اوایل تیر
منتظر باشید ....

مهمان پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 00:40

سه گانه دود و سایه رو باس تموم کنی مترجم جون
همگی مشتاقیم زودتر بخونیمش فقطم از سایت خودت

خخخ چشم فقط اسمتون مهمانه عایا؟
مرسی عزیز جان

mask سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 20:34

حالا میگم شما ID تلگرامت رو بده ، بحث کاری هست

بفرمایین اینم آیدی بنده : Erfan2276@
در خدمتیم

mask سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 18:41

با سلام
ادامه بدین هر روز موفق تر از دیروز هستید
کمیک های بخش اول و دوم دود و سایه رو ترجمش رو بررسی کردم
هر نسخه از نسخه قبلی بهتر میشه
اعتدال توی ترجمه رو رعایت کردید به موقع جدی و به موقع طنز و ....
خوشم اومد
میتونیم با هم حرف بزنیم؟

سلام بر شما دوست عزیز
و ممنون و نظر لطف شماست
ببخشید شما؟
در چه موردی حرف بزنیم؟ دلیلش چیه؟

اواتار میکاییل دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 18:01

اره یه دوربین مخفی گذاشتم تا چشمات رو ببینم

خخخخخخ

اواتار میکاییل دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 17:58

اره یه دوربین مخفی گذاشتم تا چشمات رو ببینم

علیرضا دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 10:08

سلام
باز قضیه بخش دوم پیش اومده که بعضی ها فکر میکنن سرعت بهتر از کیفیته
با اون ترجمه شون گند زدن به بخش سوم
آقا عرفان پس کی ترجمه تموم میشه ؟ منتظر می مانیم کیفیت بالا یا به قول assesin بلوری

سلام بر شما
والا من نمیدونم داری درباره چی حرف میزنی این روزها وقت نمیکنم سر بخارونم با این همه پروژه کاری
اگه خدا بخواد آخر این هفته سرم خلوت میشه و ادامه میدم
مرسی هم از شما و هم از اوشون

ahmadreza جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 20:09

با ترجمه دو قسمت قبلی کولاک کردی و متاسفانه یا خوشبختانه جایگزینی برات نیست که بریم جای دیگه

هرچقدر طول بکشه مهم نیست فقط مثل دو قسمت قبل عالی کار کن

مرسی عزیزجان ، نظر لطف شما به بنده است
میتونی از جای دیگه بخونی من که اجبار نکردم با ترجمه من بخونی!
باز هم ممنون

avatar پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 18:07

سلام اگه میخوای حتی پولیش کنی بکن من حاضرم بدم ولی زود منتشرش کن قیمتش هم هرچقدر شد میدم ولی زود منتشر کن
ممنون

سلام
اصلا بحث سر پولی و رایگان بودنش نیست
خیلی سرم شلوغه ، پروژه های مهم و آینده دار دارم
ایشالا سریعتر ترجمه اش توی یه وب دیگه میاد
ترجمه بنده وقت میبره ، شرمنده تونم

آتنا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 16:07

اولین سه گانه کورا کی منتشر میشه و راجع به چیه؟
بعد از شمال و جنوب کمیک دیگه ای هم برای آواتار آخرین بادافزار هست؟

کمیک ها تا دلتون بخواد هست و حالا حالا ها ادامه داره
اولین سه گانه کورا هم امسال و سال بعد میاد

- چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 16:37

خرداد یا تیرماهههههههههههههههههههههههه

مشغله زیاده عزیزجان
دارم همزمان روی چندین پروژه کار میکنم
خیرسرم باید هفته بعد کنفرانس هم بدم

معین 12 چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 02:44

کارات حرف نداره!
بخش سوم رو کی می زاری؟

مرسی و نظر لطفته
احتمالا خرداد یا تیرماه
خیلی سرم شلوغه این فصل ، باید ببینیم چی میشه
نگران نباشید منتشر میشه

اواتار میکاییل دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 12:00

داداش هم ترجمت قشنگه هم کاورت قشنگه چشمات هم قشنگه

مرسی عزیز جان
نظر لطفته
مگه چشمام رو دیدی؟

Shahin جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 20:15

اصلا یه دود و سایه هست و یه آقا عرفان
با این ترجمه این کمیک خیلی اسم در کردی داداشی
خیلی مخلصیم و منتظرم

واقعا؟ عجب!
مرسی ، منتظر بمون فعلا

zuko جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 12:32

سلام
جون من بگو چطور اون آواتار بزرگه که خارجی هست رو حذف میکنی
خیلی کاورهاتون قشنگ میشه
تو خیلی باحالی ، خیییلی
ما هم منتظریم ، خیییلی

سلام
به جان تو مفصله ، بری آموزش فتوشاپ ببینی خودت یاد میگیری
چشمات قشنگ میبینه عزیزجان
مرسی ، منتظر باشید خییعلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.