آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی
آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی

کاور کمیک دود و سایه . بخش دوم (جدید)


با سلام به همه

میدونم همگی منتظر این کمیک زیبا یعنی بخش دوم کمیک دود و سایه هستید.

کمیک در حال ترجمه و ادیت هست و منتشر میشه اما خودم میخوام بنا به دلایلی دیرتر منتشرش کنم (نپرسید چرا).

میتونید در ادامه کاور کمیک دود و سایه بخش دوم با ترجمه را مشاهده کنید....


کاور کمیک دود و سایه . بخش دوم


نظرات 22 + ارسال نظر
zuko سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 21:26

میشه دقیقا یه زمان بدی که کی میاد
واقعا دارم می میرم از انتظار

تا آخر همین هفته میاد
قول میدم
خوشحال باش چون داره صبرت به پایان می رسه

امیر جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 18:58

ببخشید. حدودا چقدر دیگه کار ترجمه اش تموم میشه.من خیلی وقت منتظرم تا شما ترجمه اش کنید

بیست درصد از کارش مونده
به زودی منتشر میشه
تقریباً آخرهای کار هستم....

اواتار میکاییل سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 07:28

من از هیچ جا دیگه دانلود نمیکم فقط تو تو کارت حرف نداره

اگه میخوای دانلود کنی بکن به بنده هیچ ربطی نداره و نظر لطفتونه که میگین کار من حرف نداره
مرسی

علی پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 23:50

نظرات رو خوندم دیدم یکی نوشته کیفیت بلوری که واقعا راست گفته
مننظرتیم کیفیت بلوری
میشه یه زمان دقیق از منتشرش بگی؟

نظر لطف شما دوستان عزیز هست
منتظر باشید
قبل از اواسط بهمن ، اینم یه زمان دقیق

ghader پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 16:38

نمیدونم عصبانی باشم از دستت گریه کنم از دستت
هیچ وبی به پات نمیرسه توی این کمیک های اواتاری
ایول ایول داش عرفان رو ایول

اگه برای بخش دومـه این کارات که منتظر باش به زودی میادش
نظر لطفته ، مرسی

khaf پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 10:45

این همه عشقو عاش داری خببه عشق اونا تو هم زود بزارداااا


منتشر میشه منتظر باشید
به زودی....

ahoora چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 22:26

ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻃﻮﻝ ﺑﮑﺸﻪ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﺗﺎ ﺍﺧﺮﺵ ﺑﺎﻫﺎﺗﯿﻢ ﻭ ﺍﺯ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﻭﺑﻼﮒ ﻫﺎ ﻧﻤﯽ‌ﺭﯾﻢ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﻨﯿﻢ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺷﻤﺎ داداش

فدای تو داداش

ارتا چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 16:16

سلام مهم نیست کی میزاری فقط از پیکوفایل بزار تا دانلود کنیم ممنون

اوکی
خواهش

shahin سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 12:58

یالا دیگه
مارو کشتی پس چرا نمیاد
داره گریم میگیره ها
با ترجمه های دیگه حال نمیکنم
فقط با ترجمه خودت حال میکنم

چشم عزیز جان
به زودی منتشر میشه
صبر داشته باش

AmirHocein دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 00:12

سلام میگم دی ماه تموم شد شما قصد نداری بزاری ؟

خخ، یکمی شاید به تاخیر بیفته
اما به وسط های بهمن نمی کشه
منتظر باشید

علیرضا جمعه 18 دی 1394 ساعت 17:13

بعضیا فکر میکنن سرعت مهمه
درسته سرعت مهمه ولی از اون مهمتر کیفیت ترجمه هست
منتظرت هستیم کیفیت بالا..

کاملاً با نظرت موافقم
منتظر باشید...
به زودی...

Alishmas جمعه 18 دی 1394 ساعت 14:44

یعنی از اون یکیا هم ترجمش بیشتر طول میکشه؟؟

نه ، گفتم که اگه ترجمش همین الان تموم شه از قصد دیرتر منتشر میکنم
توی همین دی ماه یا وسطای بهمن میادش حتما

اواتار میکاییل پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 16:07

نگاه کن تو تا زمستان دیگه هم طول بکشه دانلود نمیکنم من صبر زیاد دارم
هرچی با کیفیت تر بهتر

شما به بنده لطف داری
و صبرتون هم باریکلا داره
اما قضاوت عجولانه نکنید
شاید شما هم از جای دیگه دانلود کنید

phantom assassin سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 20:35

میدونم شما اصراری نداری اما ما اصرار داریم ترجمه خود خودت بخونیم
سرحوصله منتشر همونطور که گفتم یه کار خوب ارزش صبر کردنو داره ، همین که گفتی منتشر میکنی کلا باعث شد بیخیال سرچ کردنش بشم تو انجمنای دیگه حالا 10 روز 20 روز دیرتر اما ترجمه ی کیفیت عالی بهتره ، خیلی جاها مثل فیلم با کیفیت دیویدی رایپ که زودتر میاد اما کیفیت نداره ، کار شما هم حکم کیفیت بلوری داره ارزش صبر داره
پیشاپیش تشکر

خیلی ممنون از حمایتت
صد در صد منتشر میشه
صبر شما هم الکی نیست
پیشاپیش خواهش میکنم

phantom assassin سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 01:07

ما که کلی صبر کردیم ، این هم روش ، یه ترجمه ی خوب ارزش صبر کردن بیشتر رو داره امیدوارم مثل دفعه ی قبلی بترکونی ، موفق باشی

من اصراری ندارم صبر کنید میتونید به بقیه وب های آواتاری سر بزنید تا زودتر ترجمه اش رو بخونید
ایشالا، همه سعیم رو میکنم
مرسی

zuko یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 17:16

کاور شما خیلی قشنگه
فقط یه سوال چطور اون آواتار بزرگ و آخرین باد افزارو حذف کردی
من توی فتوشاپ خیلی سعی کردم اما نشد
حرفه ای هستیا!!
منتظر کمیک هم هستیماا

چشمات قشنگ میبینه ، لطف دارید
نمیتونم اینجا برات توضیح بدم ، برو آموزش فتوشاپ ببین ، خودت یاد میگیری
بازم لطف داری ، حالا حالا ها مونده تا حرفه ای شم
باز هم منتظر بمانید...

mahdi یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 15:23

سلام عرفان. بسیار عالیمن که منتظر می مونم هروقت تموم شد دان می کنم. فقط اگه میتونی این آواتار آخرین باد افزاری که توی کاور هست رو کوچیک ترش کن به نظرم خیلی بزرگه

سلام ، نظر لطفته
آره ، یه کوچولو بزرگتر شده ولی همین به عنوان کاور انتخاب شده دیگه
توی کمیک بعدی کوچیکترش میکنم

A.S یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 13:16

هرچقدر که میخواد طول بکشه بزار بکشه
ما کمیکی با ترجمه ی کیفیت بالا میخواییم
منتظرتیم....

اولین نفری هستی که اینو میگی
یکم تعجب کردم ، نظر لطفته
حتماً منتظر باش ... به زودی منتشر میشه

avatar یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 11:37

ﭼﻘﺪﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺗﺎ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﮐﺎﻣﻞ ﺷﻪ ؟
ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ؟
ﭼﻨﺪ ﺻﻔﺤﻪ ؟

خیلی مونده
وقتی که خودم صلاح بدوم منتشر میکنم ( حتی اگه ترجمه و ادیتش همین حالا تموم شده باشه)
فکر نکنم اکثر شماها این کمیک رو با ترجمه بنده دانلود کنید
پس اگه خیلی دلتون میخواد زودتر با ترجمه بخونید به وب های دیگه هم سر بزنید
چون برای من دیرتر میاد

محمد رضا یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 10:20

به چه دلایلی الان دقیقا؟؟؟؟؟؟

حالا بماند
گفتم که نپرسید...
اگه ترجمه شدش رو زودتر میخوای میتونی بری به وب های دیگه هم سر بزنی

نازنین یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 10:19

تورو خدا دیگه زود باش چرا اذیت میکنی آخه

باشه
شما هم صبر داشته باشید لطفاً....

AmirHocein یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 00:02

فونتت خیلی باحالن . تو ترجمه هم حتما از این خلاقیت استفاده کن قشنگ میشه
بی صبرانه متظریم ...

برای من اولین چیز کیفیته
باید منتظر بمانید
باز هم به زودی....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.