آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی
آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی

دانلود کمیک رخنه بخش سوم - صفحات 53 تا آخر




{کمیک رخنه (شکاف) بخش سوم با ترجمه ی فارسی}

صـفـحـات  53  تـا  آخــر

اوووووف تموم شد آخــی
 

برای دانلود کمیک به ادامه مطلب بروید . . .


دانـلـود کــمـیــک با فـرمـت cbr




دانـلود نرم افزار CDisplay


کـپـی از مطلب فوق تنها با ذکر آدرس وبلاگ مجازـــه
در غیر این صورت به خداوندی خدا قسم راضی نیستم.

E r f a n 2 2 7 6

نظرات 10 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 01:54

پس کمیک دود و سایه که اولین بخشش مهر میاد، شما حداکثر تا آبان میتونی ترجمه و توی سایت قرار بدی؟؟!:لبخند

اگه تا اون موقع زنده باشم
بله تا آبان آماده میشه

ali سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 23:28

سلام میشه بگی ترجمه یک بخش از کمیک چقدر طول میکشه؟

تقریبا یک تا دو هفته

ساکا سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 13:26 http://barobacheavatary.blogfa.com

سلام لینکت کردم ممنون میشم لینکم کنی

سلام
لینکی

mahdi79 یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 16:31

آقا عرفان میدونیم شما هم کار و زندگی داری ولی خواهش میکنم بخش2 رخنه صفحه 1 تا 40 رو cbr قرار بده .
این بخش 3 هم یک لینک باشه خیلی بهتر از سه تا لینکه . اینو هم اگه یکیش کنی خیلی مردی

باش رخنه 3 رو قول میدم کاملش رو بزارم
اما برای رخنه 2 قولی نمیدم که با cbr بزارم ، اگر هم بزارم با ترجمه ی خودم و کیفیت عالی میزارم

میلاد خاک افزار شنبه 6 تیر 1394 ساعت 13:32 http://avatars.blogsky.com

چی چی رو آخی؟؟ (شوخی کردم)
منتظره صدف هستیم
ممنون

ههههههه ، بزار یکم استراحت کنم
باشه اونم به زودی میزارم
خواهش

mahdi جمعه 5 تیر 1394 ساعت 16:34

چرا این بخش هر قسمتش 30 یا 40 مگا بایته در صورتیکه بخش های جست و جو هر کدوم 40 مگ بودن؟

نمیدونم
فکر کنم به خاطر کیفیت عالی هستش

salman جمعه 5 تیر 1394 ساعت 03:38

ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون

خواهش ضرب در 10

mahdi جمعه 5 تیر 1394 ساعت 01:24

آقا عرفان اگه میتونی این بخش تو یک فایل قرار بده مرسی

اگه شدش اینکارو میکنم
خواهش

علیراضا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 21:41

راستی آقا کمیک بعدی چیه؟

فکر کنم صدف باشه
اوایل مهر هم دود و سایه میادش

علیراضا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 21:26

و بالا خره . ایول

خواهش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.