آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی
آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی

دانلود کمیک دود و سایه - بخش سوم


 
باز هم اثری فاخـر از



وبلاگ آواتارها


کمیکــ دود و سایه . بخـش سوم


ترجمه شده به زبان شیرین پارســـی - اختصاصی وبلاگ آواتارها

آپدیت: صفحات 61 تا آخر با فرمت cbr قرار گرفت و کمیک به صورت کامل با فرمت PDF و cbr قرار گرفت.

توجه: این پست روزهای زوج آپدیت میشود.(کمیک بیست صفحه به بیست صفحه گذاشته خواهد شد.)

حمایت کننده ها  ایمیل های خود را چک کنند.

اخطار: کپی و انتشار  این کمیک در فضای مجازی (شامل: تلگرام و نرم‌افزارهای مربوطه و وب‌های دیگر و ....) حتی با ذکر منبع مجاز نمی‌باشد و مورد رضایت صاحب اثر نیست.


خلاصه داستان کمیک : در قسمت قبل دیدیم که کایی توسط ارواح سایه دزیده شد و اواخر کمیک اتفاقی کاملاً غافلگیر کننده رخ داد ، حال که فهمیدیم آزولا سردسته‌ی ارواح سایه می‌باشد ، آیا تیم آواتار به موقع جلوی

تیم آزولا را خواهند گرفت؟....


 برای دانلود کمیک به ادامه‌ی مطلب بروید...
 
 مشخصات:
سازندگان : مایکل دانته دی‌مارتینو ، برایان کونیتزیکو
نویسنده : ژنه لوئن یانگ
طراح رنگ و کاور : گوری هیرو
سال انتشار : 2016
مترجم و ویراستار به زبان پارسی : Erfan2276
زمان انتشار به زبان پارسی : مرداد ماه 1395
فرمت کمیک :   cbr

دانلود کمیک به صورت کامل با فرمت cbr

 
دانلود کمیک به صورت کامل با فرمت PDF



دانلود کمیک با فرمت cbr (صفحات 1 تا 20)


دانلود کمیک با فرمت cbr ( صفحات 21 تا 40)


دانلود کمیک با فرمت cbr (صفحات41 تا 60)


دانلود کمیک با فرمت cbr (صفحات61 تا آخر)

نظرات 56 + ارسال نظر
اواتار میکاییل یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 22:06

اشکال نداره من فقط یه پیشنهاد داده بودم به هر حال یا میگفتی نه یا اره منم ریپورتم به امید روزی که هم کار شیم
کاشکی بعدا نظرت عوض شه و بگی بله

به هرحال شرمنده ، من به زور به همین وب هم میرسم
ایشالا ، ما که آرزومندیم

ایلیا شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 22:28

سلام
یه سوال آیا کمیک بوک های آواتار ادامه داره؟ و اینکه آیا شما ترجمش می کنین؟اگه ادمه داشته باشه شما هم بخواین ترجمش بکنین چقد طول می کشه؟

سلام
بله حالا حالاها ادامه دارند و اگه عمری بود خودم در کمترین زمان ممکن با ترجمه فارسی منتشر میکنم

محمد دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 21:43

کجایی چرا نیستی الوو کتاب میراث ترجمه داره؟؟؟؟

شرمنده یه چند روزی نبودم
کتاب میراث با کیفیت دیجیتال منتشر نشد
به گمونم ترجمه نشه

اواتار میکاییل دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 12:05

لطفا بیا تو تلگرام صحبت کنیم
@MIKIASI لطفا بیا یه گپ بزنیم

من ریپورتم
این آیدی بنده اگه حرفی دارید
Erfan2276@

اواتار میکاییل یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 23:36

سلام عرفان خوبی میگم ما یه تیم ترجمه ساختیم من 3 نفر ادیتور داریم ولی کسی که ترجمه کنه ندارم اومدم بگم به تیم ترجمه ما میپیوندی ؟ به کمکت نیاز داریم

نه عزیزجان نمیتونم
به هرحال بابت پیشنهادت ممنونم
شرمنده یه چند روزی نبودم

محمد یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 18:24

داداش اگه میشه یه راه ارتباطی بگو که راحت بشه باهات حرف زد مث الان نباشه که دو روز وایسم تا پستو به روز کنی یه راه ارتباطی مص تلگرام

بیا عزیزجان این آیدی من توی تلگرام
Erfan2276@ ، قبلش ده تا استیکر بفرست
شرمنده چند روزی نبودم

آیرو سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 08:20

نام کمیک دوم اینه : Free Comic Book Day 2011 Avatar: The Last Airbender/Star Wars: The Clone Wars

راستی اگر امکانش هست یک پست بزنید و کمیک ها را به ترتیب برای دانلود قرار دهید . با تشکر از این وبلاگ عالی

خواهش میکنم
ایشالا سر وقت

آیرو دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 14:37

سلام . امکانش هست این دو کمیک را قرار دهید ؟ با تشکر

https://www.darkhorse.com/Books/16-782/Avatar-The-Last-Airbender--The-Art-of-the-Animated-Series-HC
https://www.darkhorse.com/Comics/18-734/Free-Comic-Book-Day-2011-Avatar-The-Last-Airbender-Star-Wars-The-Clone-Wars

کمیک اول که کتاب هنریه و ادامه ی کمیک خاطرات گمشده هست و شاید قرار داده شه
کمیک دوم فیلتره ، اگه میشه اسم و عنوان کمیک دوم رو بگید

پوریا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 12:49

عرفان حان من یه سوال داشتم. کمیک شمال و جنوب قسمت آخرش هست یا بعد از اون بازیم کمیک درست خواهند کرد. و در ضمن لطفن وقتی این کمیک هم منتشر شد دوبله کنید بزارید خیلی ممنون.

ماشالا حالا حالاها دارن میسازند و ادامه اش داره میاد
بعدشم کورا رو داریم
اوکی ، قراره ترجمه ای لذت بخش رو تجربه کنید

اواتار میکاییل یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 23:32

اقا دمت گرم بزرگ واری کردی مطمعن باش جبران میکنم

خواهش میکنم

اواتار میکاییل یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 18:36

ببخشید عرفان من تو تلگرام یه کانال دارم با ذکر منبعد این اثرت رو گذاشتم
یعنی باید پاکش کنم تازه خوندم بالا رو
یعنی نمیشه بزارمش با منبع کامل
https://telegram.me/avataa
ادر س کانال
تمام اثر هارو با منبع گذاشتم یعنی نمیشه دیگه تروخدا خواهش میکنم بزار موندگار بمونه تروخدا تروخدا

نه مشکلی نیست شما آدرس پست همین وبلاگ رو گذاشتید که برای دانلود باید به همین جا بیان
شما که کمیک رو کپی نکردی فقط لینک این پست رو گذاشتید , عیبی نداره اگه اینطوری باشه
اوکی بزار باشه فقط به خاطر شما

محمد جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 21:13

لطفا خاطرات گمشده رو بزارید یا اگه نمیزارید یه سایت معرفی کنید ترو خدا

سر وقت و فرصت منتشر میشه حتما

محمد پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 10:45

کمیک خاطرات گمشده رو پیدا نمیکنم میشه یه سایت معرفی کنید

انگلیسیش که به راحتی گیر میاد ، اما ترجمه فارسیش به دست مترجمی ترجمه شده که بدک نیست اما کیفیت افتضاحه

محمد سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 21:20

چرا این قسمتا انیمیشنش ساخته نشده لطفا بگو جون هرکی.دوس داری

برای اینکه نخواستن انیمیشن رو بسازن و براشون سودی نداشته و ادامه اش همین کمیک هاست

کاتارا سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 11:53 http://Flowerroze.persianblog.ir

مگه چند تا کمیکه کلا ؟؟؟؟ مثل اینکه من از دنیا عقبم ، میشه اسم تمام کمیک هاش رو بگین چون من فقط یکیش رو میدونم .

هنوز کمیک اصلی کورا نیومده و فقط یه مینی کمیک از "کمیک رایگان روز" منتشر شده

کاتارا جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 17:57 http://Flowerroze.persianblog.ir

کمیک کورا کی منتشر میشه ؟

کدوم کمیکش؟

اواتار میکااییل شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 22:00

داراش حداقل بگو تو ایمیل چی بود

دادا تموم شد دیگه

اواتار میکاییل پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 19:17

اقا علی اگه با منی که میگی شیری یا روباه بیا ایدی تلگرام
@MIKIASI

درخدمتم ببینم چی میگی عرفان لطفا نظر رو ثبت کن هم اون 3 تا قبلی هم این

نه عزیزجان
سوء تفاهم پیش اومده ، با شما نبودند و خودشون گفتن با من هم نیستند
خیلی از نظرات رو ثبت نکردم چون خیلی به حاشیه داشت کشیده میشد

اواتار میکاییل پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 19:09

راستی عرفان چی تو ایمیل فرستادی چک کردم چیزی نبود

مطمئنی ؟ اکثرا چک کردن و من فرستاده بودم
ایمیلت رو در نظر بعدی ثبت کن ببینم اصلا خود میکائیل هستی یا نه؟
احتمالا ایمیلت رو هنگام خرید بخش دوم به اشتباه وارد کردی

اواتار میکاییل پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 17:31

داداش دمت گرم هیچ وقت ازت نا امید نمیشدم چون بهترین هارو ترجمه میکنی

خواهش میکنم ، ممنون و لطف داری

آنگ چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 15:46

سلام . اگر امکانش هست تمامی کمیک های آواتار را در قالب یک فایل rar قرار دهید . با تشکر از وبلاگ خوبتان

سلام اگه شد با ترجمه جدید قرار داده میشه
خواهش میکنم

bahar دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 00:18

ممنون . عااالیه واقعا

خواهش

کاتارا پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 11:16

کمیک شمال و جنوب رو کی میذارین ؟؟؟ من منتظر اونم میگن خیلی باحاله توروخدا اون رو هم زود بذارین . ممنون

بزارید منتشر بشه بعدش ترجمه و منتشر میشه
خواهش میکنم

کاتارا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 23:29

ممنونم

خواهش میکنم

پویا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 12:05

مسخرم کردی گفتی باربکلا به تو

نه بابا تعریف بود
ناراحت نشو

Ehsan یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 22:43

عالی بود ممنون خسته نباشید لطفا فسمت بعدی را قرار دهید ممنونم

قسمت بعدی در کار نیست
کمیک بعدی در کاره
این سه گانه تموم شد

پویا یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 12:42

خیلی ممنون که اطلاع رسانی کردید
منم بگم که کمیک شمال حنوب بخش اول 6 مهر منتشر میشه
و یه سوال دیگه رابطه کی لو و می چی شد

خواهش میکنم
نه بابا ؟ باریکلا به تو
خراب شد

علیرضا یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 07:55

مرسی بابت پی دی اف
خیلی خوب بود

خواهش میکنم
نظر لطفتونه

پویا یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 00:39

سلام دوست عزیز ممنون از
وب خوبتون لطفا میشه بگین کمیم بعد از رخنه و دود و سایه چه کمیکی هست خیلی ممنون

سلام ، خواهش میکنم دوست عزیز
شمال و جنوب هستش عزیزجان

A.S شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 18:07

پس بیست صفحه اخرو چرا نمیزاری
میخوای مارو دق بدی ؟
جون من زودتر بزار میسی

گذاشته شد
نه بابا این چه حرفیه
خواهش میکنم

m شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 12:26

سلام خیلی عالی بود ممنون سلام خیلی عالی بود لطفا با فرمت پی دی اف هم بزارید

سلام
نظر لطفتونه و خواهش میکنم
امروز با هر دوفرمت گذاشته خواهد شد

Azula جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 13:28

تو محشری از همه سری (متن آهنگ امید)
خیلی مچکرم

خخخخخ ، لطف داری عزیز جان
خواهش میکنم

Shahin چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 15:10

بی صبرانه منتظر صفحات بعدی هستم
کارت بیسته

شنبه تموم میشه ایشالا
لطف دارید به بنده و ممنون

negin چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 13:53

hi
agha erfan babate email kheyli mamnoonam
ghafelgiram kardid va comic mahashar bood dorost mesleh hamishe

سلام
خواهش میکنم ، کاری نکردم
و مثل همیشه نظر لطفتونه

ماندانا چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 03:02

لطفا اگه میتونید دود و سایه بخش سوم رو با فرمت پی دی اف بزارین

حتما گذاشته می شود اما هفته ی بعد شنبه و به صورت کامل

مهدی سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 22:08

آقا عرفان پ چرا نظرمو تایید نمیکنید؟
چرا نمیاد روی وبتون؟

برای اینکه نقد و انتقادهایی درباره یکی از وب های اواتاری بود و بد و بیرا گفته بودید به اون وب
منم از قبل گفتم که نظرات درباره وبلاگ های دیگه به ما هیچ ربطی نداره و تایید نمیشه
لطفا دیگه از این نظرات نفرستید

رضا سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 21:44

جان من هرچه زودتر قسمت های بازگشت پله اول و جست و جو و قول بزارید خواهش می کنم

دوست عزیز اگه وقت شد دوباره ترجمه میشه و گذاشته می شود
بازگشت رو می تونید از اواتار نیوز دریافت کنید

Neli سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 10:32

ببخشید کل کمیک چند صفحست???

80

ali سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 09:26

نه با شما نبودم
با یکی بودم که امیدوارم بخونه نظرمو

Ok , دیگه از این نظرها ندید

ali سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 00:50

سلام اقا عرفان
شرمنده فقط این نظرو تروخدا ثبت کنی ممنونت میشم اگه اینو به اون یارو نگم خفم میکنه
تویی که توی وب خودت برای خودت نظر میدی و جواب نظرت هم خودت میدی اگه ادعا میکنی ترجمه ات خوبه و جرئت داری بیا رودررو حرف بزن بیچاره تا معلوم شه شیری یا روباه
مرسی عرفان بابت تمام کمیکات

سلام به روی ماهت
مگه شما توی این وبلاگ با کسی جز من حرف میزنید و من نمیدونم
واااااااااااااااااااای خدااااااااااااااا وبلاگ بنده شده چت رووووم
خواهش میکنم
ولی اینارو اگه با من نبودی با کی بودی؟

رضا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 21:21

جریان کمیک بازگشت به مکان اول چیه؟؟؟؟

اون مال کمیک بازگشت هستش که می تونید از وبلاگ آواتار نیوز دریافت کنید

Zuko دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 18:05

چشم. دیگه از این نظرها نمیدم
اصن به من چه

خیلی متشکرم
ناراحت نشی ها اما بعضی ها دوست دارن تفرقه بندازن
امیدوارم ناراحت نشده باشی

یه بنده خدا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 17:45

سلام علیک
میگم قضیه این ایمیل ها چیه؟
چرا اینقدر کسایی که حمایت کردن خوشحال هستند؟
در ضمن مرسی

سلام
دیگه حالا بماند
چرا از خودشون نمی پرسید
خواهش میکنم

آیرو دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 14:01

سلام . اگر امکانش هست فایل ها را در آپلود سنتر upera.co آپلود کنید . سرعتش برای ما از پیکوفایل بهتر است

با تشکر از ترجمه و زحمات تان

آپلود سنتر اختصاصی این وب پیکوفایل هستش و امکانش نیست در آپلود سنتر دیگری بگزاریم .
خواهش میکنم

Zuko دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 12:41

مثل همیشه عالی و درجه یک
بابت ایمیل خیلی ممنونم
اون وب داره خیلی میسوزه ها ، خودشون دارن برای خودشون نظر میدن

خواهش میکنم و نظر لطفتونه
لطفا درباره ی وب های دیگه در این وب بحث نکنید
چون اصلا ربطی به این وب ندارند
دفعه بعد نظر کسی که درباره وب های دیگه بحث راه بندازه تایید نمیشود

رضا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 00:10

خیلی گشتم تا قسمت های قول و جست جو رو اینجا پیدا کردم https://cafebazaar.ir/app/com.elhamdroid.search/?l=en. آقا عرفان شما هم میشه مثل اینا app بدید ؟؟؟

نه بهتره که توی نرم افزار perfect viewer کمیک هارو بخونید تا کیفیت کمیک هم حفظ بشه
برنامه بدم کیفیت کمیک کم میشه

رضا یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 15:53

لطفا قسمت های قول و جست وجو رو دوباره بزارید

اگه وقت شد دوباره ترجمه میشه توسط خودم

aang یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 15:29

نه من اصلا من برای تبلیغ نیومدم من دود و سایه بخش اول و دوم رو هم خیلی دوست داشتم که مال شما بود فقط اینکه تو لحظه های غمگین هم شما خنده دار کردید

اصلا صحنه های غمگین خنده دار نشده بود بلکه تاثیر ناراحتی اش دوبرابر کرده بودم
شاید طرز خوندن شما صحیح نیست و تصور ذهنی دیگری از ترجمه من دارید
فکر می کنید همه اش ترجمه ام خنده داره؟
وقتی غمگین میشید کتابی حرف می زنید یا راحت درد و دل می کنید و حرف می زنید؟
من به طور عامیانه ترجمه کرده بودم بعضی بخش های غمگین رو

Phantom Assassin یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 03:40

کارای گرافیکیش که عالی بود ، معلومه حسابی سلیقه به خرج دادی و وقت و انرژی گذاشتی براش
مثلا اون بالا توی صفحه ی 63 یه لحظه فکر کردم اشتباه دیدم بعد دیدم نه حتی صدا ها رو هم تا اونجایی که میشده و صدمه نمیزده به تصاویر کمیک با سبک و مدل خود نوشته ی اصلی ترجه کردی یا مثلا تو صفحه ی62 قسمت بالاییش خیییییلییی تمیز کار شده ، تعدادش زیاده اینا رو نمومنه مثال زدم ، کارت حرف نداره دمت گرم

خیلی ممنون
من به کیفیت کار بیشتر از سرعت اعتقاد دارم
نظر لطفته و ممنون از نظرت

tesla یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 01:18

خدایا هرچیزی عرفان میخواد بهش بده
خیلی ممنون خیلی منتظرش بودم

مرسی عزیز جان
الان داری گریه میکنی یا اشک شوقه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.