آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی
آواتــــارهـا

آواتــــارهـا

کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی

تابلوی اعلانات



Hi , Welcome to the Avatars

 

سلام ، به آواتارها خوش آمدید.
 
امیدوارم از این وب و مطالبش خوشتون بیاد.



1-فقط کمیک های جدید آواتاری با ترجمه فارسی در این وبلاگ قرار می گیرد.
 

2- میخوایین نظر بدین میخواین ندین ، من کسی نیستم که التماس کنم نظر بدین.
(البته منظورم شخص نبود و کلاً گفتم)


 
3
-هرگونه انتقاد ، پیشنهاد ، نظر یا حرف دیگه دارید رو  از طریق  تماس با ما
در میان بگذارید.
 

 
4-برای باز کردن کمیک های با فرمت cbr به نرم افزار CDisplay نیاز دارید و برای باز کردن کمیک های با فرمت PDF به نرم افزار Adobe reader نیاز دارید که میتونید
 این نرم افزار هارو از لینک های زیر دانلود کنید.

 
دانلود نرم افزار CDisplay
دانلود نرم افزار Adobe reader


 
5-کپی از مطالب وبلاگ تنها با ذکر آدرس وبلاگ مجاز است در غیراینصورت
به خداوندی خدا قسم راضی نیستم.


 
منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم.

با تشکر

[مدیریت وب :‌ E r f a n 2 2 7 6]

نظرات 19 + ارسال نظر
aang شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 11:01

مترجم می خوای

نه فعلاً

$ RichArD $ سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 19:47

سلام نیک داره کمیک های کورا را به عقب میندازد شما هم ترجمه کمیکهارو عقب میندازی
چقدره شما و نیک هماهنگید
شوخی کردما ناراحت نشید یه وقت
یالا بزار بلا بزار جون من بزار کمیکو بزار

معلومه آدم شوخ طبعی هستید
آره دیگه به این میگن هماهنگی
نه بابا چرا ناراحت شم ، باشه میزارم

ارتا یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 18:45

هنوز منتظرما برای قسمت سوم
یک وق فکر نکنی با ترجمه ناشیانه ان یکی وب خوندم

,منم دست از کار نکشیدم‌هاا
کدوم وب؟

محمدامین چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 22:29 http://avatarnews.mihanblog.com/

کمیک دود وسایه 3 رو منتشر کردن برادر .
انقدر شل بازی درآوردی همین شد .... هههههههههه
صرفا فقط شوخی بود

خخخخخخخ
داداش منم منتظر همین بودم تا منتشر کنن
میدونم تو که کلا شوخی

aang پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 21:09

کی تموم میشه

به زودی
منتظر باشید.....

سهیل یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 13:53 http://avatarisreal.mihanblog.com/

اون هوش تو منو کشته!
من از وب افسانه آواتار کپی کردم و اون هم زیر پستش نوشته عرفان
دیگه به من ربطی نداره که اون خودش از کجا کپی کرده
شاید همینطوری از 10 تا وبلاگ دیگه کپی شده بود
بعد من باید اسم ده تا وبلاگ رو بنویسم؟؟؟؟؟؟؟:

جناب زبل خان وب اصلی و منبع وب من هست که بقیه وب ها از من کپی کردن
اون پایین پست و بش. رو نخوندی که زده اواتارها
هه هه، به تو ربطی نداره آره چون پستی ندارین بیارین مگه اینکه پست اختصاصی منو با یه نام دیگه منتشر کنید ، ههههه

سهیل چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 13:24 http://avatarisreal.mihanblog.com/

بله حق دارید منبع عکس قرار داده شد
ضمنا من شما رو لینک کردم
لینکم کنید لطفا

باشه الان لینکتون میکنم

/. جمعه 4 دی 1394 ساعت 15:05

http://uupload.ir/files/9ntb_down_with_korrasami.png

ارتا یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 17:19

فقط یه خواهش داشتم اگه قسمت های بعدی رو گذاشتی از پیکوفایل بزاری ممنون

من همیشه از پیکو فایل میزارم
خواهش میکنم

mahdi یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 13:14

پس یه کف مرتب

مرسی

mahdi جمعه 3 مهر 1394 ساعت 21:16

سلام آقا عرفان.میخواستم بدونم وقتی کمیک دود و سایه اومد ترجمه رو شروع میکنی یا چند روز بعدش؟

سلام
مطمئن باشید در ترجمه و مدت زمان ترجمه غافلگیر میشین
تلافی ماجراهای گمشده

محمدجعفر خواجه جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 11:03

پس داداش کمک نمی خوای؟ شاید بتونم کمکت کنم.

با شما از طریق ایمیل ارتباط برقرار میکنم

محمدجعفر خواجه پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 14:45

این کمیک رو هم ترجمه کن لطفا. ممنون
http://avatarlegend.mihanblog.com/post/537

دارم ترجمش میکنم اما فکر کنم هرگز نیاد یا اینکه خیلی دیر بیادش
چون من یه نفرم

محمدجعفر خواجه پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 04:47

سلام
یه چیز دیگه قبلا یه چیزی شنیدم درباره یکی از داستان های آواتار به نام "شروع یک پایان" نمی دونی چیه قضیش؟

سلام
اون برای وبلاگ آواتار آنگ کورا نیوز بود و طرفدارها اون رو ساخته بودند که وبلاگشون تعطیل شد و دیگه کلا وبلاگشون پاک شد

محمدجعفر خواجه پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 04:45

سلام
VERY VERY VERY NICE داره وبلاگت. داداش میشه لطفاً بگی چطوری میشه فایل cbr ساخت؟

سلام
خیلی ممنون از نظرت
باید همه ی عکس هارو بریزی توی یه فولدر بعدش فولدر رو زیپ کنی
ولی توی تنظیمات زیپ باید پسوند cbr رو بنویسی.

mahdi چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 15:34

هورااااااااابالاخره
حالا کی آماده میشه؟


تا یک یا دوماه آماده میشه

mahdi چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 12:10

حالا که نظرسنجی تموم شده نمیگی پروژه بعدیت چیه؟بگو که ما هم باخبر بشیم

پروژه بعدی کمیکی نیست جز...
.
.
ماجراهای گمشده
خوشحال شدی؟ خوبه؟

alireza چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 23:39

دستت طلا. تابلوی قشنگی بود. حالا نمیشه تا کمیک دود و سایه نیومده کمیک ماجراهای گمشده رو بزاری . البته تو یکی از پستا گفتی میخوای باز نویسی کنی. نمیدونم فقط چون تا اون موقع هیچ کمیکی نیس میخواستم تو این سایت بزاری چون کاملشو باترجمه فارسی هیچ کس ترجمه نکرده.

ممنون چشمات قشنگ میبینه
توی نظرسنجی شرکت کنید تا ببینیم رای اکثریت چیه؟

علی چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 20:16 http://avatars.blogsky.com

سلام
یعنی باید تا مهر ماه صبر کنیم تا دود و سایه بیادش؟
تا کی صبر کنیم کمیک های کورا بیادش؟

سلام
آره دیگه باید صبر کنیم دیگه، کمیک کورا هم نمیدونم کی میادش
نگران نباشید تا مهر ماه یه چند سری فن کمیک میزارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.